• AKTAN Coşkun Can, Değişim Çağında Yönetim, Sistem Yayıncılık: 414, Yönetim Dizisi, 2003, İstanbul.
• APQC, “What is Benchmarking, What is Practice. More Terms”, www.apqc.org, September 1998.
• CAMP C. Robert, Benchmarking: The Search for Industry. Best Practice That Lead to Superior Performance, ASQC, Quality Press, 1989.
• DENİZ Recep Baki, “Günümüz İşletmeleri İçin Örnek Edinme (Benchmarking) Anlayışının Önemi”, Pazarlama Dünyası, Yıl 9, Sayı 53, Eylül-Ekim 1995.
• DÜREN Zeynep, 2000’li Yıllarda Yönetim, Alfa Yayınları, Yönetim Dizi No:013, 2000, İstanbul.
• KARGI Bilal, Ay, M., Baltacı, N., “İçsel Büyüme Modelleri Çerçevesinde Benchmarking ve Orta Anadolu Firmalarındaki Uygulamaları”, II. Ulusal Orta Anadolu Kongresi, 17-19 Ekim 2002, Niğde. MPM Yayınları: 666, 2002, Ankara.
• KAVRAKOĞLU İbrahim, “Bilginin Doğru Kullanılması 21.Yüzyılın En Büyük Rekabet Stratejisidir”, www.thembaclub.com/club , Mayıs 2004.
• KAVRAKOĞLU İbrahim, “Tarih Tekrardan İbaret (mi)dir?”, www.thembaclub.com/club. Mart 2002.
• KAVRAKOĞLU İbrahim, “Bütünsel Bakış, Temel Strateji ve Projelerle Yönetim”, www.thembaclub.com/club. 2004.
• ODABAŞI Yavuz, Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, 236, Geliştiren Kitaplar Dizisi, İkinci Basım, 2001, İstanbul.
• AKTAN Coşkun Can, Değişim Çağında Yönetim, Sistem Yayıncılık: 414, Yönetim Dizisi, 2003, İstanbul.
• APQC, “What is Benchmarking, What is Practice. More Terms”, www.apqc.org, September 1998.
• CAMP C. Robert, Benchmarking: The Search for Industry. Best Practice That Lead to Superior Performance, ASQC, Quality Press, 1989.
• DENİZ Recep Baki, “Günümüz İşletmeleri İçin Örnek Edinme (Benchmarking) Anlayışının Önemi”, Pazarlama Dünyası, Yıl 9, Sayı 53, Eylül-Ekim 1995.
• DÜREN Zeynep, 2000’li Yıllarda Yönetim, Alfa Yayınları, Yönetim Dizi No:013, 2000, İstanbul.
• KARGI Bilal, Ay, M., Baltacı, N., “İçsel Büyüme Modelleri Çerçevesinde Benchmarking ve Orta Anadolu Firmalarındaki Uygulamaları”, II. Ulusal Orta Anadolu Kongresi, 17-19 Ekim 2002, Niğde. MPM Yayınları: 666, 2002, Ankara.
• KAVRAKOĞLU İbrahim, “Bilginin Doğru Kullanılması 21.Yüzyılın En Büyük Rekabet Stratejisidir”, www.thembaclub.com/club , Mayıs 2004.
• KAVRAKOĞLU İbrahim, “Tarih Tekrardan İbaret (mi)dir?”, www.thembaclub.com/club. Mart 2002.
• KAVRAKOĞLU İbrahim, “Bütünsel Bakış, Temel Strateji ve Projelerle Yönetim”, www.thembaclub.com/club. 2004.
• ODABAŞI Yavuz, Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, 236, Geliştiren Kitaplar Dizisi, İkinci Basım, 2001, İstanbul.