Research Article
BibTex RIS Cite

TİCARİ BANKALARDA PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN UYGULANMASI ve TÜRKİYE’DEKİ TİCARİ BANKALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI

Year 2004, Issue: 4, 0 - 0, 04.10.2004

Abstract

-

References

  • 1. ................, Elektronik Ticaret Raporu, Dış Ticaret Müsteşarlığı Yayınları, Ankara, 2000.
  • 2. ................, “Akıllı Kartlar, Kredi Kartları, Sanal Para”, BT Haber: E-Ticaret Dosyası, 290:18, 2000.
  • 3. ................, Türkiye’den Örneklerle E-İş Gerçeği, Capital, 2001.
  • 4. ................, M-Ticaret Devrimi: Dünyada ve Türkiye’de Mobil Ticaretin Geleceği, Capital, 2001.
  • 5. AKHAN H., “Türk Bankacılık Sektörü Yeniden Yapılanırken Beklentiler”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 34 : 13-16, 2000.
  • 6. AKPINAR H., “Daha Hızlı, Daha Güçlü, Daha Yüksek”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 12: 8-15, 1993.
  • 7. AKSOY T., Çağdaş Bankacılıktaki Son Eğilimler ve Türkiye’de Uluslarüstü Bankacılık (Sistematik ve Analitik Bir Yaklaşım), SPK Yayınları, Ankara, 1998.
  • 8. ALBRO W., “Internet Banks Gain Visibility”, Bank Marketing, Cilt 31 : 9, 1999.
  • 9. ARICI E., Elektronik Ticaret, Başbakanlık Yayınları, Ankara, 2000.
  • 10. BENER A., “Bankanız Artık Cebinizde”, Finans Dünyası Dergisi, Mayıs, 2000.
  • 11. CHANNON D.F., Bank Strategic Management and Marketing, John Willey & Sons, England, 1986.
  • 12. DAVIS S.I., Excellence In Banking, St. Martin’s Press, USA, 1986.
  • 13. GENÇOĞLU A., “Bireysel Bankacılığın Yeni Yüzü : Dağıtım Kanalları”, BT Haber, Sayı 284 : 84 – 85, 2000.
  • 14. GEYLAN R., Ticari Banka Yönetimi ve Türk Ticari Bankalarının Temel Yönetim Sorunları, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1985.
  • 15. GRANT R., “Dial M For Money”, Bank Marketing, Cilt 30 : 53 – 59, 1998.
  • 16. HIPPENSTEEL W.T., “Commercial Needs You”, Bank Marketing, Cilt. 30 : 52, 1998.
  • 17. http://chıp.com.tr/mobil bankacılık 10/07/2004
  • 18. http://tbb.org.tr/bankalar 10/07/2004
  • 19. KANSU M., “Bilgiyi Yöneten Fark Atacak”, Hürriyet Finans, Ağustos: 5, 1999.
  • 20. KEPENEK Y., “Ekonomik Yönleriyle Elektronik Ticaret”, Türkiye İçin E-Ticarete Geçiş Durum Değerlendirmesi, İGEME Yayınları : 54-106, Ankara, 1999.
  • 21. KIRÇOVA İ., İnternette Pazarlama, Beta Yayınları, İstan-bul, 1999.
  • 22. ŞUMAN N., “Müşteri Bankanın Merkezinde”, BT Vizyon İş Dünyası, Sayı: 2:14-15, 2001.
  • 23. TAMER R., "Alternatif Bankacılık", Hürriyet Finans’99, Kasım: 9, 1999.
  • 24. TAŞKIN E., Müşteri İlişkileri Eğitimi, Papatya Yayıncılık, İstanbul, 2000.
  • 25. TÜRKFİLİZ F., “Marketing and Clients Choice Criteria For Marketing Services in Banks”, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 1987.
  • 26. ÜNSAL F., "Yeni Bir Akım: Birebir Hizmet", Hürriyet Finans, Ağustos: 4, 1999.
Year 2004, Issue: 4, 0 - 0, 04.10.2004

Abstract

References

  • 1. ................, Elektronik Ticaret Raporu, Dış Ticaret Müsteşarlığı Yayınları, Ankara, 2000.
  • 2. ................, “Akıllı Kartlar, Kredi Kartları, Sanal Para”, BT Haber: E-Ticaret Dosyası, 290:18, 2000.
  • 3. ................, Türkiye’den Örneklerle E-İş Gerçeği, Capital, 2001.
  • 4. ................, M-Ticaret Devrimi: Dünyada ve Türkiye’de Mobil Ticaretin Geleceği, Capital, 2001.
  • 5. AKHAN H., “Türk Bankacılık Sektörü Yeniden Yapılanırken Beklentiler”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 34 : 13-16, 2000.
  • 6. AKPINAR H., “Daha Hızlı, Daha Güçlü, Daha Yüksek”, Bankacılar Dergisi, Sayı : 12: 8-15, 1993.
  • 7. AKSOY T., Çağdaş Bankacılıktaki Son Eğilimler ve Türkiye’de Uluslarüstü Bankacılık (Sistematik ve Analitik Bir Yaklaşım), SPK Yayınları, Ankara, 1998.
  • 8. ALBRO W., “Internet Banks Gain Visibility”, Bank Marketing, Cilt 31 : 9, 1999.
  • 9. ARICI E., Elektronik Ticaret, Başbakanlık Yayınları, Ankara, 2000.
  • 10. BENER A., “Bankanız Artık Cebinizde”, Finans Dünyası Dergisi, Mayıs, 2000.
  • 11. CHANNON D.F., Bank Strategic Management and Marketing, John Willey & Sons, England, 1986.
  • 12. DAVIS S.I., Excellence In Banking, St. Martin’s Press, USA, 1986.
  • 13. GENÇOĞLU A., “Bireysel Bankacılığın Yeni Yüzü : Dağıtım Kanalları”, BT Haber, Sayı 284 : 84 – 85, 2000.
  • 14. GEYLAN R., Ticari Banka Yönetimi ve Türk Ticari Bankalarının Temel Yönetim Sorunları, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, 1985.
  • 15. GRANT R., “Dial M For Money”, Bank Marketing, Cilt 30 : 53 – 59, 1998.
  • 16. HIPPENSTEEL W.T., “Commercial Needs You”, Bank Marketing, Cilt. 30 : 52, 1998.
  • 17. http://chıp.com.tr/mobil bankacılık 10/07/2004
  • 18. http://tbb.org.tr/bankalar 10/07/2004
  • 19. KANSU M., “Bilgiyi Yöneten Fark Atacak”, Hürriyet Finans, Ağustos: 5, 1999.
  • 20. KEPENEK Y., “Ekonomik Yönleriyle Elektronik Ticaret”, Türkiye İçin E-Ticarete Geçiş Durum Değerlendirmesi, İGEME Yayınları : 54-106, Ankara, 1999.
  • 21. KIRÇOVA İ., İnternette Pazarlama, Beta Yayınları, İstan-bul, 1999.
  • 22. ŞUMAN N., “Müşteri Bankanın Merkezinde”, BT Vizyon İş Dünyası, Sayı: 2:14-15, 2001.
  • 23. TAMER R., "Alternatif Bankacılık", Hürriyet Finans’99, Kasım: 9, 1999.
  • 24. TAŞKIN E., Müşteri İlişkileri Eğitimi, Papatya Yayıncılık, İstanbul, 2000.
  • 25. TÜRKFİLİZ F., “Marketing and Clients Choice Criteria For Marketing Services in Banks”, Boğaziçi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 1987.
  • 26. ÜNSAL F., "Yeni Bir Akım: Birebir Hizmet", Hürriyet Finans, Ağustos: 4, 1999.
There are 26 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Metehan Tolon This is me

Publication Date October 4, 2004
Submission Date August 1, 2017
Published in Issue Year 2004 Issue: 4

Cite

APA Tolon, M. (2004). TİCARİ BANKALARDA PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN UYGULANMASI ve TÜRKİYE’DEKİ TİCARİ BANKALAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI. Verimlilik Dergisi(4).

23139       23140          29293

22408 Journal of Productivity is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0)