BibTex RIS Cite

İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi

Year 2015, Volume: 5 Issue: 9, 179 - 198, 30.10.2015
https://doi.org/10.17828/yasbed.97483

Abstract

İlkokul eğitiminde, öğrenciler ders saatleri içerisinde ya da dışında dersler, okul ortamı, arkadaşlar, aile veya başka faktörlerle ilgili birçok problemle karşılaşmaktadırlar.Rehber öğretmenler ve sınıf öğretmenleri bu problemlerin çözümünde yetersiz kalabilmektedirler. İlkokullarda eğitim kalitesinin artırılmasında, bunun yanında öğrencilerin okuldan, aileden ve sosyal çevreden kaynaklanan sorunlarının çözümünde önemli bir görevi yerine getireceği düşünülen okul sosyal hizmeti kavramı son zamanlarda sıkça tartışılmaktadır.Bu çalışmanın amacı; ilkokul eğitimindeki sorunları yakından gözlemleyen öğretmenlerin bakış açısıyla okul sosyal hizmetinin gerekli olup olmadığını ortaya çıkarmaktır.

İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi

Year 2015, Volume: 5 Issue: 9, 179 - 198, 30.10.2015
https://doi.org/10.17828/yasbed.97483

Abstract

İlkokul eğitiminde, öğrenciler ders saatleri içerisinde ya da dışında dersler, okul ortamı, arkadaşlar, aile veya başka faktörlerle ilgili birçok problemle karşılaşmaktadırlar.Rehber öğretmenler ve sınıf öğretmenleri bu problemlerin çözümünde yetersiz kalabilmektedirler. İlkokullarda eğitim kalitesinin artırılmasında, bunun yanında öğrencilerin okuldan, aileden ve sosyal çevreden kaynaklanan sorunlarının çözümünde önemli bir görevi yerine getireceği düşünülen okul sosyal hizmeti kavramı son zamanlarda sıkça tartışılmaktadır.Bu çalışmanın amacı; ilkokul eğitimindeki sorunları yakından gözlemleyen öğretmenlerin bakış açısıyla okul sosyal hizmetinin gerekli olup olmadığını ortaya çıkarmaktır.

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Esma Aynur Gökgöz This is me

Bedrettin Kesgin

Publication Date October 30, 2015
Submission Date January 6, 2016
Published in Issue Year 2015 Volume: 5 Issue: 9

Cite

APA Gökgöz, E. A., & Kesgin, B. (2016). İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), 179-198. https://doi.org/10.17828/yasbed.97483
AMA Gökgöz EA, Kesgin B. İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. YSBD. January 2016;5(9):179-198. doi:10.17828/yasbed.97483
Chicago Gökgöz, Esma Aynur, and Bedrettin Kesgin. “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 5, no. 9 (January 2016): 179-98. https://doi.org/10.17828/yasbed.97483.
EndNote Gökgöz EA, Kesgin B (January 1, 2016) İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 5 9 179–198.
IEEE E. A. Gökgöz and B. Kesgin, “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”, YSBD, vol. 5, no. 9, pp. 179–198, 2016, doi: 10.17828/yasbed.97483.
ISNAD Gökgöz, Esma Aynur - Kesgin, Bedrettin. “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi 5/9 (January 2016), 179-198. https://doi.org/10.17828/yasbed.97483.
JAMA Gökgöz EA, Kesgin B. İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. YSBD. 2016;5:179–198.
MLA Gökgöz, Esma Aynur and Bedrettin Kesgin. “İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi”. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 5, no. 9, 2016, pp. 179-98, doi:10.17828/yasbed.97483.
Vancouver Gökgöz EA, Kesgin B. İlkokullarda Okul Sosyal Hizmetinin Gerekliliğinin Öğretmen Gözüyle Değerlendirilmesi. YSBD. 2016;5(9):179-98.