BibTex RIS Cite

“Gazlı içecek Sektörü ve Gazoz Pazarındaki KOBİ'ler için Niş Pazarlamasına Bir Örnek ”

Year 2005, Volume: 12 Issue: 2, 53 - 65, 01.06.2005

Abstract

References

  • ALAGÖZ, Zeliha. Bir Y lda Neler De i ti? , Aktüel Para, 8 Mart 2004.
  • AY, Canan, Süreyya SAKINÇ, Ramazan GÖKBUNAR, Cevdet KAYALI, Asena ALTIN ve Emin Ç V . Manisa linde KOB lerin Sorunlar ve Çözüm Önerileri, C.B.Ü. . .B.F. & Manisa Ticaret ve Sanayi Odas Projesi, Manisa, 1997.
  • BIRDO AN, Baki. Do u Karadeniz Bölgesindeki KOB lerin Üretim ve Pazarlama Sorunlar , Pazarlama Dünyas , Ocak- ubat 2002, ss.20-24.
  • CARSON, David ve Audrey GILMORE.
  • SME Marketing Management Competencies ,
  • International Business Review, Vol.9, No.3, June 2000, ss.363-382.
  • ÇOBAN, Fadime. çecek Sektörü , Capital Dergisi, Aral k 2004, ss.217-220.
  • DEM R, Hulusi ve Ay e AH N. Küçük ve Orta Büyüklükteki letmelerin Pazarlama Problemleri
  • çin Bir Çözüm Önerisi: Ni Pazarlama , Pazarlama Dünyas , Eylül-Ekim 2000, ss.4-8.
  • DERB , Çetin. Me rubatç lar Derne i (MEDER) Genel Sekreteri, 13.03.2003.
  • D NÇER, Ömer. Stratejik Yönetim ve letme Politikas , 3.bask , stanbul: Beta Yay mc l k, 1996.
  • DÜNYA GAZETES , 10.07.2000, ss.11-18; 20.07.2000, s.18; 28.05.2001, ss.16-22; 31.01.2003, s.6.
  • ELLIOTT, Caroline. A Cointegration Analysis of Advertising and Sales Data , Review of Industrial Organization, Vol.18, 2001, pp.417-426.
  • EREN, Erol. letmelerde Stratejik Yönetim ve letme Politikas , stanbul: Der Yay n Evi, 1997
  • ES N, Arif. URL: http://www.escrc.com/www/fforumayrinti.asp?FID=122
  • Global Market Information Database, URL: http://www.euromonitor.com
  • KOTLER, Philip. Marketing Management, 11. bask , India: Peorson Education Inc, 2003
  • M.D.D. Me rubatç lar Derne i Dergisi, Say 2, 1995, s.26; Say 6, 1996, s.25.
  • RANGONE, Andrea. A Resource-Based Approach to Strategic Analysis in Small-Medium Sized Enterprises , Small Business Economics, Vol.12, 1999, pp.233-248.
  • SUPPHELLEN, Magne, Sven A. HAUGLAND ve Tor KORNELIUSSEN. SMBs In Search of International Strategic Alliances , Journal of Business Research, Vol. 55, No. 9, September 2002, pp.785-795.
  • TEK, Baybars. Pazarlama lkeleri, 8.bask , stanbul: Beta Yay n Evi, 1999
  • URAL, Ayd n. Sapinfo Türkiye Ba ar Öyküleri, URL:www.sap.com.tr/sapinfo/sayi2, 29.11.2002.
  • YA MURLU, Mustafa. Gazozuna maç k ran k rana geçecek , URL:www.zaman.com.tr, 28.03.2002.

Gazlı İçecek Sektörü ve Gazoz Pazarındaki KOBİ'ler İçin Niş Pazarlamasına Bir Örnek

Year 2005, Volume: 12 Issue: 2, 53 - 65, 01.06.2005

Abstract

References

  • ALAGÖZ, Zeliha. Bir Y lda Neler De i ti? , Aktüel Para, 8 Mart 2004.
  • AY, Canan, Süreyya SAKINÇ, Ramazan GÖKBUNAR, Cevdet KAYALI, Asena ALTIN ve Emin Ç V . Manisa linde KOB lerin Sorunlar ve Çözüm Önerileri, C.B.Ü. . .B.F. & Manisa Ticaret ve Sanayi Odas Projesi, Manisa, 1997.
  • BIRDO AN, Baki. Do u Karadeniz Bölgesindeki KOB lerin Üretim ve Pazarlama Sorunlar , Pazarlama Dünyas , Ocak- ubat 2002, ss.20-24.
  • CARSON, David ve Audrey GILMORE.
  • SME Marketing Management Competencies ,
  • International Business Review, Vol.9, No.3, June 2000, ss.363-382.
  • ÇOBAN, Fadime. çecek Sektörü , Capital Dergisi, Aral k 2004, ss.217-220.
  • DEM R, Hulusi ve Ay e AH N. Küçük ve Orta Büyüklükteki letmelerin Pazarlama Problemleri
  • çin Bir Çözüm Önerisi: Ni Pazarlama , Pazarlama Dünyas , Eylül-Ekim 2000, ss.4-8.
  • DERB , Çetin. Me rubatç lar Derne i (MEDER) Genel Sekreteri, 13.03.2003.
  • D NÇER, Ömer. Stratejik Yönetim ve letme Politikas , 3.bask , stanbul: Beta Yay mc l k, 1996.
  • DÜNYA GAZETES , 10.07.2000, ss.11-18; 20.07.2000, s.18; 28.05.2001, ss.16-22; 31.01.2003, s.6.
  • ELLIOTT, Caroline. A Cointegration Analysis of Advertising and Sales Data , Review of Industrial Organization, Vol.18, 2001, pp.417-426.
  • EREN, Erol. letmelerde Stratejik Yönetim ve letme Politikas , stanbul: Der Yay n Evi, 1997
  • ES N, Arif. URL: http://www.escrc.com/www/fforumayrinti.asp?FID=122
  • Global Market Information Database, URL: http://www.euromonitor.com
  • KOTLER, Philip. Marketing Management, 11. bask , India: Peorson Education Inc, 2003
  • M.D.D. Me rubatç lar Derne i Dergisi, Say 2, 1995, s.26; Say 6, 1996, s.25.
  • RANGONE, Andrea. A Resource-Based Approach to Strategic Analysis in Small-Medium Sized Enterprises , Small Business Economics, Vol.12, 1999, pp.233-248.
  • SUPPHELLEN, Magne, Sven A. HAUGLAND ve Tor KORNELIUSSEN. SMBs In Search of International Strategic Alliances , Journal of Business Research, Vol. 55, No. 9, September 2002, pp.785-795.
  • TEK, Baybars. Pazarlama lkeleri, 8.bask , stanbul: Beta Yay n Evi, 1999
  • URAL, Ayd n. Sapinfo Türkiye Ba ar Öyküleri, URL:www.sap.com.tr/sapinfo/sayi2, 29.11.2002.
  • YA MURLU, Mustafa. Gazozuna maç k ran k rana geçecek , URL:www.zaman.com.tr, 28.03.2002.
There are 23 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Canan Ay This is me

Sinan Nardalı This is me

Burak Kartal This is me

Publication Date June 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 12 Issue: 2

Cite

APA Ay, C., Nardalı, S., & Kartal, B. (2005). Gazlı İçecek Sektörü ve Gazoz Pazarındaki KOBİ’ler İçin Niş Pazarlamasına Bir Örnek. Journal of Management and Economics, 12(2), 53-65.