Araştırma, Müzik Eğitimi Anabilim Dallarında (MEABD), keman eğitimi yarıyıl sonu sınavlarında yapılan ölçmede mevcut durumu saptamak ve eğitim-öğretimi olumlu yönde etkileyecek geçerliği, güvenilirliği ve kullanışlılığı yüksek olan yeterince sistematik, yeni bir ölçme aracı örneği geliştirmek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, her öğrencinin sınav performans ölçümünün daha nesnel ve sağlıklı bir biçimde yapılmasına katkı sağlayacak yeni bir ölçme aracı örneği geliştirilmesi bakımından önemlidir. MEABD’lerinde keman eğitimi yarıyıl sonu sınavlarında yapılan ölçmede mevcut durumu saptaması, yapılan sınavlarda geçerliği, güvenirliği ve kullanışlılığı yüksek olan bir ölçme aracının geliştirilerek kullanılmasının sağlanmasını amaçlaması sebebiyle betimsel niteliktedir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2008 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 5 Issue: 2 |