Year 2013, Volume 30, Issue 1, Pages 0 - 0 2013-06-15

Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil

Özge Cengiz [1]

2 28

anne dili, birlikte kitap okuma, bilişsel alan taksonomisi, karşılıklı konuşma çözümlemesi, soru-yanıt-dönüt modeli, motherese, shared book reading, cognitive domain taxonomy, conversation analysis; initiation-response-feedback model
  • -
Primary Language tr
Subjects Social
Journal Section Articles
Authors

Author: Özge Cengiz

Bibtex @research article { huefd501956, journal = {Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-5737}, eissn = {2630-5976}, address = {Hacettepe University}, year = {2013}, volume = {30}, pages = {0 - 0}, doi = {}, title = {Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil}, key = {cite}, author = {Cengiz, Özge} }
APA Cengiz, Ö . (2013). Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 30 (1), 0-0. Retrieved from http://dergipark.org.tr/huefd/issue/41216/501956
MLA Cengiz, Ö . "Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil". Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi 30 (2013): 0-0 <http://dergipark.org.tr/huefd/issue/41216/501956>
Chicago Cengiz, Ö . "Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil". Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi 30 (2013): 0-0
RIS TY - JOUR T1 - Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil AU - Özge Cengiz Y1 - 2013 PY - 2013 N1 - DO - T2 - Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 0 EP - 0 VL - 30 IS - 1 SN - 1301-5737-2630-5976 M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Hacettepe University Journal of Faculty of Letters Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil %A Özge Cengiz %T Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil %D 2013 %J Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi %P 1301-5737-2630-5976 %V 30 %N 1 %R %U
ISNAD Cengiz, Özge . "Türk annelerin çocuklarına kitap okurken kullandıkları dil". Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi 30 / 1 (June 2013): 0-0.