BibTex RIS Kaynak Göster

Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi

Yıl 2014, Sayı: 14, 35 - 42, 01.12.2014

Kaynakça

  • Cündioğlu, D. (2013). Sanat ve Felsefe, İstanbul: Kapı Yayınları.
  • Dellaloğlu, B. (2012). Ahmet Hamdi Tanpınar. lstanbul: Kapı Yayınları. lpşiroğlu, N. ve lpşiroğlu, M. (1987). Sanatta Devrim. İstanbul: Ada Yayınları.
  • Kula, 0. B. (2012). Kant, Schilller, Heidegger/ Estetik ve Edebiyat,
  • İstanbul: İş Bankası Yayınları. Mevlâna. (1997). Mesnevî. Tercüme ve Açıklama; Şefik Can, Cilt 1- , 3-4, 5-6. İstanbul: Ötüken Yayınları.
  • San, l. (1985). Sanat ve Eğitim, Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim
  • Bilimleri Fakültesi Yayınları.
Toplam 6 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Fulya Bayraktar

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Bayraktar, F. (2014). Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi. Sanat Ve Tasarım Dergisi, 1(14), 35-42. https://doi.org/10.18603/std.05279
AMA Bayraktar F. Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi. Sanat ve Tasarım Dergisi. Aralık 2014;1(14):35-42. doi:10.18603/std.05279
Chicago Bayraktar, Fulya. “Eğitim Açısından Felsefe Ve Sanat İlişkisi”. Sanat Ve Tasarım Dergisi 1, sy. 14 (Aralık 2014): 35-42. https://doi.org/10.18603/std.05279.
EndNote Bayraktar F (01 Aralık 2014) Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi. Sanat ve Tasarım Dergisi 1 14 35–42.
IEEE F. Bayraktar, “Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi”, Sanat ve Tasarım Dergisi, c. 1, sy. 14, ss. 35–42, 2014, doi: 10.18603/std.05279.
ISNAD Bayraktar, Fulya. “Eğitim Açısından Felsefe Ve Sanat İlişkisi”. Sanat ve Tasarım Dergisi 1/14 (Aralık 2014), 35-42. https://doi.org/10.18603/std.05279.
JAMA Bayraktar F. Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi. Sanat ve Tasarım Dergisi. 2014;1:35–42.
MLA Bayraktar, Fulya. “Eğitim Açısından Felsefe Ve Sanat İlişkisi”. Sanat Ve Tasarım Dergisi, c. 1, sy. 14, 2014, ss. 35-42, doi:10.18603/std.05279.
Vancouver Bayraktar F. Eğitim Açısından Felsefe ve Sanat İlişkisi. Sanat ve Tasarım Dergisi. 2014;1(14):35-42.