Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Competition, negotiation, communication skills and marketing approach ofentrepreneurs

Yıl 2010, Sayı: 19, 40 - 46, 01.07.2010

Öz

Entrepreneurs compete in tough competition environment. Markets globalized caused compe-tition and quality improved. Competition environment is an environment producing various disputes. Overcoming a dispute is a communication matter. Therefore communication is a land-mark in the way to success. Succsess is a certain process containing marketing and for this that communication is closely related to marketing too. The article, in this direction, examines entre-preneurs’ various abilities affecting marketing approach

Kaynakça

  • B.Cörüt, 2008, Kurumsal İletişim, İ.A.Ü. Meslekiçi Eğitim Semineri Dergisi, İstanbul.
  • E.Öğe, 2006, Çalışma Yaşamının İticigücü: Motivasyon, ABMYO Dergisi, İstanbul.
  • İ. Mucuk, 1994, Pazarlama İlkeleri, Der Yayınları, İstanbul.
  • M. Oktay, 1996, İletişimciler için Davranış Bilimlerine Giriş, Der Yayınları, İstanbul .
  • N.Ü. Kalpaklıoğlu, 2006, Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Ortak Anlamalar Yaratma Süreci, ABMYO Dergisi, İstanbul.
  • O.Küçük, 2005, Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Seçkin Yayınları, Ankara.
  • Ö.B.Tek, 1997, Pazarlama İlkeleri, Global Yönetimsel Yaklaşım, Türkiye Uygulamaları, Cem Ofset, İzmir.

Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı

Yıl 2010, Sayı: 19, 40 - 46, 01.07.2010

Öz

Girişimci günümüzde yoğun bir rekabet ortamında mücadele etrmek durumundadır. Küreselleşen piyasalar rekabetin ve dolayısıyla kalitenin artmasına neden olmuştur. Rekabet ortamı çatışma doğuran bir özellik taşır. Çatışmaların üstesinden gelmek, başka bir ifadeyle uzlaşı sağlamak, ise bir iletişim sorunudur. Dolayısıyla iletişim çatışmadan başlayarak başarıya kadar uzanan süreçte büyük bir rol oynar. Söz konusu süreç pazarlamayı da kapsadığı için iletişim aynı zamanda pazarlama fonksiyonunu da yakından ilgilendirmektedir. Çalışma bu doğrultuda, girişimcinin pazarlama yaklaşımını etkileyecek muhtelif becerilerini irdelemeyi amaçlamaktadır

Kaynakça

  • B.Cörüt, 2008, Kurumsal İletişim, İ.A.Ü. Meslekiçi Eğitim Semineri Dergisi, İstanbul.
  • E.Öğe, 2006, Çalışma Yaşamının İticigücü: Motivasyon, ABMYO Dergisi, İstanbul.
  • İ. Mucuk, 1994, Pazarlama İlkeleri, Der Yayınları, İstanbul.
  • M. Oktay, 1996, İletişimciler için Davranış Bilimlerine Giriş, Der Yayınları, İstanbul .
  • N.Ü. Kalpaklıoğlu, 2006, Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Ortak Anlamalar Yaratma Süreci, ABMYO Dergisi, İstanbul.
  • O.Küçük, 2005, Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Seçkin Yayınları, Ankara.
  • Ö.B.Tek, 1997, Pazarlama İlkeleri, Global Yönetimsel Yaklaşım, Türkiye Uygulamaları, Cem Ofset, İzmir.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hikmet Aytek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2010
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Sayı: 19

Kaynak Göster

APA Aytek, H. (2010). Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi(19), 40-46.


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)

by-nc.png