Digital Technologies and as their extensions digital innovations changing institution’ and organization’ structure, way of business and function in an innovative direction. In this process customer’ communication behaviours changing with this direction and new business models emerging according to this behaviours. With these effects of digital innovations Public Relations should adapt to this technologies and even design their projects for staying up-to-date. In this study, we examined sikayetvar.com –a site the customers share their complaints about a brand, a product or service- as an e-complain platform which serves as a public relations tool.
Günümüzde dijital teknolojiler ve onların birer uzantısı olarak faaliyet gösteren dijital inovasyonlar yoluyla kurum ve kuruluşların örgüt yapıları, çalışma alanları ve işleyiş şekilleri yenilikçi bir doğrultuda değişim göstermektedir. Bu süreçte yeni iş modelleri ortaya çıkmakta ve bununla beraberinde sürekli olarak iletişim halinde bulunan hedef kitlelerin davranışları da bu yenilikler ile birlikte şekillenmektedir. Hem bireyler hem de kurum ve kuruluşlar üzerindeki etkileri bir arada düşünüldüğünde halkla ilişkilerin bu inovasyonlara uyum sağlaması ve kendi dijital inovasyon projelerini tasarlaması çağın bir gerekliliği haline gelmiştir. Bu bağlamda çalışmada halkla ilişkiler platformu olarak kullanılan ve kullanıcıların aldıkları hizmet ve/veya ürünler hakkında şikâyetlerini iletebildikleri bir alan olarak faaliyet gösteren ‘şikayetvar.com’ örneği incelenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2017 |
Gönderilme Tarihi | 1 Eylül 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 |
0216 355 56 19 WhatsApp numarasıyla iletişime geçebilirsiniz.
Bu dergideki makaleler Creative Commons Atıf-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.