Belediyeler, günümüzde ulaşım, eğitim, kültür sanat, gıda, sağlık, sosyal hizmetler, çevre ile ilgili her türlü hizmetlerin yanı sıra başarılarını arttırmak için her türlü medya aracının yanı sıra web ortamının ve akıllı telefon aplikasyonlarının tüm mecralarından yararlanma yolunda gayret göstermektedirler. Etkili yönetim ve yönetişimin ‘Şeffaflık/Katılımcılık/Hesap Verebilirlik’ kriterlerini de göz önünde bulundurarak seçmenle, hizmet bölgesindeki vatandaşla interaktif biçimde iletişime geçme ve feedback alabilme politikalarını hayata geçirmektedirler. Bilgi ve teknoloji çağında belediyeler yüzyüze iletişimin yanı sıra iletişim teknolojilerinin tüm olanaklarından faydalanmak zorundadırlar.
Municipalities, these days, spend the most effort in serving the community in the fields of transportation, education, culture and arts, nutrition, health-care, social services, environmental services while putting the major focus of interest in the emerging field of utilizing all media tools in regards to taking advantage of web portals and smart phone applications. In this globe, effective management and governance take transparency/participation/ accountability into account while communicating with the voters, thereby interrelating interactively with the citizens while getting feedback from them within the regions being served. In the era of knowledge and technology, municipalities aim to make use of face to face communication while keeping in mind that most recent communication technologies should be utilized.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2016 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 7 Sayı: 22 |
0216 355 56 19 WhatsApp numarasıyla iletişime geçebilirsiniz.
Bu dergideki makaleler Creative Commons Atıf-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.