BibTex RIS Kaynak Göster

Sürdürülebilir Multi-Medya Modüller- Uluslararası Deneyimsel Öğrenim İçin Yeni Pedagolojik Yöntem

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 8, 0 - 0, 22.11.2011

Öz

“Yeşil Tekstil, Yavaş Moda” öğrencilerin, çalışanların ve toplumun eğitilmesinde küresel tekstil tedarik zinciri teknolojilerinde değişmez bir sorundur (elyaf/ kumaşüretimi, ürün tasarımı, üretim, dağıtım, perakende satış, tüketici kullanımı/ bakımı / bertarafı ve devlet kurumları düzenlemeleri). Sürdürülebilir moda uygulamalarında araştırmaya dayalı bütünleştirici bilgiyi eleştirel bir biçimde analiz eden/ değerlendiren, ürün bilgilerinin kararını veren ve sürdürülebilir ürün için yenitip tasarım yaparak faydalı hale getiren çok sayıda çalışana gereksinim duyulur. Geliştirilmiş sürdürülebilir öğretim için önerilen yeni bir pedagolojik metodoloji,moda öğrencilerinin yürüttüğü test araştırmasının işaret ettiği gibi, teknik temaları açıklayıcı diyagramlarla ve grafik malzemelerle gösteren tamamlanmış sınıfagereksinim duyar. Dijital videoların kurulması ve sürdürülebilir bilginin sağlamlaştırılması yoluyla kavramsallaştırılan multi medya sürdürülebilir modüller, kolayca güncelleştirebilir. Modüller, hızlıca evrim geçiren teknik bilgiyi ve/ veya yerinde laboratuar/ tasarım deneyimleri, alan ziyaretleri, konuşmacılar, problem çözerekyeni ürün geliştirme gibi deneyimsel eğitim tecrübeleri vb.'ni kapsar. Modüller bölgesel üretilmeli ve cyberaltyapı (i.e., internet2) yoluyla online, uzaktan öğrenim,kütüphaneler ve you tube aracılığıyla dağıtılmalıdır. Bilgi teknolojilerinin yeni sürümleri uluslararası olarak yaygınlaştıkça tüketiciler tarafından bu bilgiye erişilebilir.Sürdürülebilir modül çabalarını paylaşarak ilerletmek ve tekrarından uzak durmak için uluslar arası bir konsorsiyum koordine edilebilir.

Yıl 2011, Cilt: 4 Sayı: 8, 0 - 0, 22.11.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

L. Kaye CRIPPEN Patricia M. Mulready

Yayımlanma Tarihi 22 Kasım 2011
Gönderilme Tarihi 16 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 4 Sayı: 8

Kaynak Göster

APA Patricia M. Mulready, L. K. C. (2011). Sürdürülebilir Multi-Medya Modüller- Uluslararası Deneyimsel Öğrenim İçin Yeni Pedagolojik Yöntem. Akdeniz Sanat, 4(8).

Akdeniz Sanat'ın 2024 Temmuz sayısı (cilt: 18 sayı: 34) için makale gönderimi 1-15 Nisan 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

Düzeltme: Sistemsel bir nedenden dolayı makale gönderimi 2-16 Nisan 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.

Makale gönder butonu Google Chrome tarayıcısında hata verebilmektedir. Farklı bir tarayıcı kullanmanız halinde sorun çözülmektedir.


Creative Commons Lisansı
Akdeniz Sanat  Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.