BibTex RIS Kaynak Göster

Yöresel Ürünlerin Pazarlanması Üzerine Değerlendirmeler

Yıl 2013, Cilt: 6 Sayı: 11, 0 - 0, 22.12.2013

Öz

Teknoloji yoğun ürünlerin artması kendi coğrafi bölgesinin özelliklerini taşıyan ürünleri üretip tanıtımını ve satışını yapmak isteyen üreticileri etkisiz kılmaya çalışmaktadır. Bu aşamada yöresel özellikler taşıyan ürünlerin pazarlanması çok önem arz etmektedir. Küresel sermaye, gücünü kullanarak ve örgütsel yeteneğini seferber ederek yöresel ürün üreticilerden daha uygun fiyata ürünlerini tüketicilere sunabilmektedir.

Bu çalışmamızda “Coğrafi İşaret” adı altında Türk Patent Enstitüsü tarafından tescil edilen yöresel ürünlerin üzerinden mevcut veriler ışığında bir değerlendirme yapılmıştır. Değerlendirme sonucu, yöresel ürün pazarlamasının üretilen bölgede istihdamın artmasına ve yerel ekonomilerin gelişmesine önemli katkılar sağladığını göstermektedir.

Yıl 2013, Cilt: 6 Sayı: 11, 0 - 0, 22.12.2013

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Akdeniz Sanat Dergisi
Yazarlar

Bilal Yalçın

Yayımlanma Tarihi 22 Aralık 2013
Gönderilme Tarihi 18 Aralık 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 6 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Yalçın, B. (2013). Yöresel Ürünlerin Pazarlanması Üzerine Değerlendirmeler. Akdeniz Sanat, 6(11).

Akdeniz Sanat'ın 2025 Ocak sayısı (cilt: 19 sayı: 35) için makale gönderimi 1-15 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

Makale gönder butonu Google Chrome tarayıcısında hata verebilmektedir. Farklı bir tarayıcı kullanmanız halinde sorun çözülmektedir.


Creative Commons Lisansı
Akdeniz Sanat  Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.