BibTex RIS Kaynak Göster

Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri

Yıl 2017, Cilt: 1 Sayı: 1, 23 - 36, 01.06.2017

Öz

Öğretim ortamlarından hedeflenen başarıyı sağlamada öğrenci görüşlerinin bilinmesi önemli katkı sağlamaktadır. Bu araştırmanın amacı, robo-bilim atölye çalışmalarına katılmış ortaokul öğrencilerinin; fen eğitiminde robo-bilim atölye uygulamalarına ilişkin çeşitli değişkenler açısından tutumlarını incelemek ve fen eğitiminde robo-bilim uygulamalarına yönelik görüşlerini ortaya çıkarmaktır. Çalışma, 2016-2017 öğretim yılında İzmir ili Özel Karşıyaka Bahçeşehir Koleji’nde öğrenim gören toplam 16 öğrenci ile gerçekleştirilmiştir. Öğrencilere “Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum Ölçeği” uygulanmıştır. Bununla birlikte fen eğitiminde robo-bilim atölye uygulamalarına ilişkin öğrencilerin görüşlerini öğrenmeye yönelik 8 öğrenci ile görüşme yapılmıştır. Araştırma sonucunda, öğrencilerin tutum puanları arasında sınıf düzeyi ve cinsiyet değişkenlerine göre anlamlı bir fark bulunmamıştır. Ayrıca yapılan görüşmeler sonucunda fen eğitiminde robobilim atölye uygulamalarına ilişkin eğlenerek öğrenmeyi, elektrik konularının günlük hayatla bağdaştırılmasını sağladığı, yaratıcılığı, hayal gücünü ve sosyal ilişkileri geliştirdiği dile getirilmiştir

Yıl 2017, Cilt: 1 Sayı: 1, 23 - 36, 01.06.2017

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA65EK63GC
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Güneş Keskin

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Keskin, G. (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri. Anadolu Öğretmen Dergisi, 1(1), 23-36.
AMA Keskin G. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri. AOD. Haziran 2017;1(1):23-36.
Chicago Keskin, Güneş. “Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum Ve Görüşleri”. Anadolu Öğretmen Dergisi 1, sy. 1 (Haziran 2017): 23-36.
EndNote Keskin G (01 Haziran 2017) Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri. Anadolu Öğretmen Dergisi 1 1 23–36.
IEEE G. Keskin, “Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri”, AOD, c. 1, sy. 1, ss. 23–36, 2017.
ISNAD Keskin, Güneş. “Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum Ve Görüşleri”. Anadolu Öğretmen Dergisi 1/1 (Haziran 2017), 23-36.
JAMA Keskin G. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri. AOD. 2017;1:23–36.
MLA Keskin, Güneş. “Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum Ve Görüşleri”. Anadolu Öğretmen Dergisi, c. 1, sy. 1, 2017, ss. 23-36.
Vancouver Keskin G. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Eğitiminde Robo-Bilim Atölye Uygulamalarına İlişkin Tutum ve Görüşleri. AOD. 2017;1(1):23-36.