Ülkelerin gelişmişlik dereceleri. bi- reylerinin çağdaş bilgi ve yeteneklerle do nanmış olarak yetişmeleri ile paralellik gös termektedir ki bu, her meslek alanında çağın gereklerine uygun nitelikli eleman yetiştirilmesi gerekliliğini beraberinde getirir. Bir matematik denklemi gibi düşünülecek olursa bu işlemin sonucu, meslek seçimini yapmış olan bireylerin seçtikleri alanda toplumun sağlığı, ekonomik ve sosyal gelişimine katkı sağlayacak bilgilerle do nanımını yapacak akademik düzeyde öğretim kurumlarının oluşturulmasıdır.
Hızel, S., & Kumbasar, H. (2000). Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi, 1(1), 1-4. https://doi.org/10.1501/Ashd_0000000006
AMA
Hızel S, Kumbasar H. Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?. ASHD. Aralık 2000;1(1):1-4. doi:10.1501/Ashd_0000000006
Chicago
Hızel, Seda, ve Hakan Kumbasar. “Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?”. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi 1, sy. 1 (Aralık 2000): 1-4. https://doi.org/10.1501/Ashd_0000000006.
EndNote
Hızel S, Kumbasar H (01 Aralık 2000) Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi 1 1 1–4.
IEEE
S. Hızel ve H. Kumbasar, “Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?”, ASHD, c. 1, sy. 1, ss. 1–4, 2000, doi: 10.1501/Ashd_0000000006.
ISNAD
Hızel, Seda - Kumbasar, Hakan. “Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?”. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi 1/1 (Aralık 2000), 1-4. https://doi.org/10.1501/Ashd_0000000006.
JAMA
Hızel S, Kumbasar H. Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?. ASHD. 2000;1:1–4.
MLA
Hızel, Seda ve Hakan Kumbasar. “Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?”. Ankara Sağlık Hizmetleri Dergisi, c. 1, sy. 1, 2000, ss. 1-4, doi:10.1501/Ashd_0000000006.
Vancouver
Hızel S, Kumbasar H. Neden Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulları Kuruldu?. ASHD. 2000;1(1):1-4.