Bugün, sanatsal her etkinliğin bir “üretim süreci”ne bağlandığı, sanat
eserinin “ürün” olarak adlandırıldığı ve buna bağlı olarak da, sanat eserinin
izleyici ile oluşturduğu etkileşimin “tüketim” olarak nitelendirildiği bir sanatsal
ortam içindeyiz.
Bu kavramsal çerçeveler, aynı zamanda, sanatçı-eser ve izleyiciye ait etkileşimsel
platformda yeni stratejilerin gerekliliğini de ön plana çıkarmaktadır. Daha geniş
bir anlamda ise; toplumsal, kültürel, ekonomik ve çevresel açıdan kitlelerle
sanatın buluşması noktasında “tüketim” boyutunun önemine ilişkin gözlem ve
önerilerin vurgulanması gerekmektedir.
Birincil Dil | tr; en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 18 Şubat 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 6 Sayı: 2 |