Yabancı bir dil olarak İngilizce ders kitapları ile ilgili çalışmalar, dil becerilerinin
sunulmasına yönelik öğretmen algılarından çok, çoğunlukla dil ve iletişim becerilerinin
sunumu üzerine odaklanmışlardır. Bu nedenle mevcut çalışma, aday öğretmenlerin bir
ders kitabındaki temel dil becerilerini nasıl algıladıklarını incelemeyi amaçlamaktadır.
Çalışmanın örneklem grubu, 48 İngilizce öğretmeninden oluşmuş, Spot on 8 on adlı kitapta
dil becerilerinin sunumuna yönelik algıları ölçmek için bir anket kullanılmıştır.
Araştırma sorusuna bağlı olarak, veri, betimsel olarak analiz edilmiştir. Sonuçlar, aday
öğretmenlerin, temel dil becerilerinin sunumuna yönelik olumlu algılara sahip olduklarını,
ancak konuşma becerileri ile ilgili bazı sorunlar olduğunu göstermiştir.
Primary Language | en;tr |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | April 26, 2013 |
Published in Issue | Year 2012 Volume: 16 Issue: 3 |