Türkiye’de En Çok Okunan Çocuk Kitaplarının Yeterlilik Analizi
Year 2017,
Volume: 21 Issue: 4, 1477 - 1490, 20.12.2017
İlknur Esen Yıldırım
,
Sibel Dinç
References
-
Arıkan, R. (2013). Araştırma Yöntem ve Teknikleri (2. Basım). Ankara: Nobel Yayınevi.
-
Bilgin, N. (2014). Sosyal Bilimlerde İçerik Analizi: Teknikler ve Örnek Çalışmalar (3. Basım). Ankara: Siyasal Kitabevi.
-
Demircan, C. (2006). TÜBİTAK Çocuk Kitaplığı Dizisindeki Kitapların Dış Yapısal ve İç Yapısal Olarak İncelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 12-27.
-
Gökçe, O. (2006). İçerik Analizi: Kuramsal ve Pratik Bilgiler (1. Basım). Ankara: Siyasal Kitabevi.
-
Gönen, M., M. Katrancı, M. Uygun ve Ş. Uçuş. (2011). İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının, İçerik, Resimleme ve Fiziksel Özellikleri Açısından İncelenmesi. Eğitim ve Bilim, 36(160), 250-265.
-
Krippendorff, K. (2012). Content Analysis: An Introduction to Its Methodology (3. Basım). SAGE Yayınevi.
-
Öğülmüş, S. (1991). İçerik Çözümlemesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 24(1-2), 213-228.
-
Sever, S. (1995). Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken Yapısal ve Eğitsel Özellikler. Abece Eğitim ve Ekin ve Sanat Dergisi, 107, 14-15.
-
Seyidoğlu, H. (2009). Bilimsel Araştırma ve Yazma El Kitabı (10. Basım). İstanbul: Güzem Can Yayınları.
-
Şimşek, H. ve A. Yıldırım. (2013). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri (9. Basım). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
Tavşancıl, E. ve E. Aslan. (2001). Sözel, Yazılı ve Diğer Materyaller İçin İçerik Analizi ve Uygulama Örnekleri (1. Basım). İstanbul: Epsilon Yayıncılık.
-
Veziroğlu, M. ve M. Gönen. (2012). Resimli Çocuk Kitaplarının M.E.B. Okul Öncesi Eğitim Programı’ndaki Kazanımlara Uygunluğunun İncelenmesi. Eğitim ve Bilim, 37(163), 226-238.
-
Yıldırım, İ. E. (2016). Çocuklara Verilen İsimler Üzerinden Türkiye’deki Sosyo-Kültürel Değişimin Analizi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20.
-
Yıldırım, İ. E. (2015). İstatistiksel Araştırma Yöntemleri (1. Basım). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
Year 2017,
Volume: 21 Issue: 4, 1477 - 1490, 20.12.2017
İlknur Esen Yıldırım
,
Sibel Dinç
References
-
Arıkan, R. (2013). Araştırma Yöntem ve Teknikleri (2. Basım). Ankara: Nobel Yayınevi.
-
Bilgin, N. (2014). Sosyal Bilimlerde İçerik Analizi: Teknikler ve Örnek Çalışmalar (3. Basım). Ankara: Siyasal Kitabevi.
-
Demircan, C. (2006). TÜBİTAK Çocuk Kitaplığı Dizisindeki Kitapların Dış Yapısal ve İç Yapısal Olarak İncelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 12-27.
-
Gökçe, O. (2006). İçerik Analizi: Kuramsal ve Pratik Bilgiler (1. Basım). Ankara: Siyasal Kitabevi.
-
Gönen, M., M. Katrancı, M. Uygun ve Ş. Uçuş. (2011). İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının, İçerik, Resimleme ve Fiziksel Özellikleri Açısından İncelenmesi. Eğitim ve Bilim, 36(160), 250-265.
-
Krippendorff, K. (2012). Content Analysis: An Introduction to Its Methodology (3. Basım). SAGE Yayınevi.
-
Öğülmüş, S. (1991). İçerik Çözümlemesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 24(1-2), 213-228.
-
Sever, S. (1995). Çocuk Kitaplarında Bulunması Gereken Yapısal ve Eğitsel Özellikler. Abece Eğitim ve Ekin ve Sanat Dergisi, 107, 14-15.
-
Seyidoğlu, H. (2009). Bilimsel Araştırma ve Yazma El Kitabı (10. Basım). İstanbul: Güzem Can Yayınları.
-
Şimşek, H. ve A. Yıldırım. (2013). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri (9. Basım). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
Tavşancıl, E. ve E. Aslan. (2001). Sözel, Yazılı ve Diğer Materyaller İçin İçerik Analizi ve Uygulama Örnekleri (1. Basım). İstanbul: Epsilon Yayıncılık.
-
Veziroğlu, M. ve M. Gönen. (2012). Resimli Çocuk Kitaplarının M.E.B. Okul Öncesi Eğitim Programı’ndaki Kazanımlara Uygunluğunun İncelenmesi. Eğitim ve Bilim, 37(163), 226-238.
-
Yıldırım, İ. E. (2016). Çocuklara Verilen İsimler Üzerinden Türkiye’deki Sosyo-Kültürel Değişimin Analizi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 20.
-
Yıldırım, İ. E. (2015). İstatistiksel Araştırma Yöntemleri (1. Basım). Ankara: Seçkin Yayıncılık.