BibTex RIS Kaynak Göster

ÇOCUKLARDA DİLİN DEĞERLENDİRİLMESİ: BETİMLEYİCİ YAKLAŞIM

Yıl 2002, Cilt: 35 Sayı: 1, 121 - 127, 01.05.2002
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000060

Öz

Dilde gecikme veya dil bozuklu u olan çocuklar için erken tanı, de erlendirme ve e itimin önemini gösteren bir çok çalı ma yapılmı tır. Dilin de erlendirilmesinde kullanılan farklı yakla ımlar vardır. Dil de erlendirmesinin amacı sadece dil sorunu olan çocukları tanılama de il, çocu un sorununun yapısını ve dilini tanımlamaktır. Bu yazıda, dilin de erlendirilmesinde önemli bir yakla ım olarak betimleyici yakla ım ve bazı ölçüt-ba ımlı i lemler incelenmi tir

LANGUAGE ASSESSMENT IN CHILDREN: DESCRIPTIVE APPROACH

Yıl 2002, Cilt: 35 Sayı: 1, 121 - 127, 01.05.2002
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000060

Öz

There have been a number of studies that have reported the importance of early assessment and intervention for language delayed or disordered children. There are different assessment approaches. The goals of language assessment are to identify language disordered children and describe the child’s language performance. This article provides a review about the descriptive approach and criterion-referenced tasks

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA55FK75FB
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Funda Acarlar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 35 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Acarlar, F. (2002). LANGUAGE ASSESSMENT IN CHILDREN: DESCRIPTIVE APPROACH. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 35(1), 121-127. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000060
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.