APA |
Gürsel, H. (1974). Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması ve Değerlendirilmesi. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 30(1). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000000913 |
|
AMA |
Gürsel H. Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması ve Değerlendirilmesi. SBF Dergisi. Aralık 1974;30(1). doi:10.1501/SBFder_0000000913 |
|
Chicago |
Gürsel, Hüldan. “Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması Ve Değerlendirilmesi”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 30, sy. 1 (Aralık 1974). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000000913. |
|
EndNote |
Gürsel H (01 Aralık 1974) Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması ve Değerlendirilmesi. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 30 1 |
|
IEEE |
H. Gürsel, “Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması ve Değerlendirilmesi”, SBF Dergisi, c. 30, sy. 1, 1974, doi: 10.1501/SBFder_0000000913. |
|
ISNAD |
Gürsel, Hüldan. “Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması Ve Değerlendirilmesi”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 30/1 (Aralık 1974). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000000913. |
|
JAMA |
Gürsel H. Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması ve Değerlendirilmesi. SBF Dergisi. 1974;30. doi:10.1501/SBFder_0000000913. |
|
MLA |
Gürsel, Hüldan. “Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması Ve Değerlendirilmesi”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, c. 30, sy. 1, 1974, doi:10.1501/SBFder_0000000913. |
|
Vancouver |
Gürsel H. Firma Açısından Yeni Ürünlerin Planlanması ve Değerlendirilmesi. SBF Dergisi. 1974;30(1). |
|