Bazı pazarlardaki rekabet yoğunluğu. bu pazarlara girişin bile düşünülmesini zorlaştırabilmektedir. Bu tür pazarlar çoğunlukla hem uluslararası hem de büyük ulusal firmaların faaliyetlerine sahne olmaktadır ve buralarda kıyasıya bir rekabet yaşanabilmektedir. Bu pazarlarda yaşamanın temel şartlarından bir tanesi büyük olmaktır. Deterjan pazarı bu pazarlardan bir tanesidir ve yerel birçok firmadan başlayarak, ulusal ve uluslararası dev firmalara kadar birçok firmanın faaliyet gösterdiği ve kıyasıya rekabet ettiği bir pazardır. Bu çalışma. böylesine yoğun bir rekabet ortamına sahip bir pazarda kurulan ve kısa sürede göreceli olarak önemli bir pazar boşluğu yakalayarak başarı kazanan küçük bir firmanın pazarlama stratejilerini incelemektedir.
Pazarlama pazarlama stratejileri deterjan pazarı rekabet satış stratejileri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Şubat 2015 |
Gönderilme Tarihi | 6 Şubat 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 61 Sayı: 4 |