APA |
Dalgıç, N., & Yıldız, A. (1998). KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, 51(2). https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000515 |
|
AMA |
Dalgıç N, Yıldız A. KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. Şubat 1998;51(2). doi:10.1501/Tipfak_0000000515 |
|
Chicago |
Dalgıç, Nazan, ve Ayşe Yıldız. “KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 51, sy. 2 (Şubat 1998). https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000515. |
|
EndNote |
Dalgıç N, Yıldız A (01 Şubat 1998) KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 51 2 |
|
IEEE |
N. Dalgıç ve A. Yıldız, “KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, c. 51, sy. 2, 1998, doi: 10.1501/Tipfak_0000000515. |
|
ISNAD |
Dalgıç, Nazan - Yıldız, Ayşe. “KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 51/2 (Şubat 1998). https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000515. |
|
JAMA |
Dalgıç N, Yıldız A. KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. 1998;51. doi:10.1501/Tipfak_0000000515. |
|
MLA |
Dalgıç, Nazan ve Ayşe Yıldız. “KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, c. 51, sy. 2, 1998, doi:10.1501/Tipfak_0000000515. |
|
Vancouver |
Dalgıç N, Yıldız A. KEÇİÖREN İLÇESİ ÇİZMECİ İLKÖĞRETİM OKULUNDA ENÜREZİS SIKLIĞI VE ETKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. 1998;51(2). |
|