BİÇKES, Durdu Mehmet. (2001). “Reklam — Internet Reklamcılığı ve Internet’in Konuya Getirdiği Yeni Boyu ”, Pazarlama Dünyası, 11. 1, SS. 56-60. , Mehmet Durdu, ONUR, Deniz. (2002). “Tutundurma ve Tutundurma Bileşiminin Optimizasyonu”, Pazarlama Dünyası, n. 4, ss. 8-12. BOZKURT, İzzet. (2000). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Ankara: Kapital Medya Yayınları. CEMALCİLAR, İlhan. (1996). Pazarlama Kavramları-Kararları. İstanbul: Beta Yayınları.
ÇABUK, Serap, YAĞCI, Mehmet İ. (2003). Pazarlamada Çağdaş Yaklaşım. Adana: Nobel Kitapevi.
ÇOROĞLU, Çoşkun. (2002). Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi. İstanbul: Alfa Yayınları.
ERGENELİ, Azize, SİĞINDI, Taner. (2002). “Satış Elemanı Müşteri Arasında Etik Yargı Farklılığı ve Birbirlerinin Yargılarma İlişkin Beklentileri”, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0. 20, n. 2, ss. 115—139.
GOVONİ, Norman, ENG, Robert, GOLPER, Morton. (1986). Promotional Management. New Jersey: by Prentice—Hall, İnc. Englewood.
GÖKSEL, Ahmet Bülent.(1990). Halkla İlişkiler, İstanbul: Yayınevi Yayıncılık.
BİÇKES, Durdu Mehmet. (2001). “Reklam — Internet Reklamcılığı ve Internet’in Konuya Getirdiği Yeni Boyu ”, Pazarlama Dünyası, 11. 1, SS. 56-60. , Mehmet Durdu, ONUR, Deniz. (2002). “Tutundurma ve Tutundurma Bileşiminin Optimizasyonu”, Pazarlama Dünyası, n. 4, ss. 8-12. BOZKURT, İzzet. (2000). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Ankara: Kapital Medya Yayınları. CEMALCİLAR, İlhan. (1996). Pazarlama Kavramları-Kararları. İstanbul: Beta Yayınları.
ÇABUK, Serap, YAĞCI, Mehmet İ. (2003). Pazarlamada Çağdaş Yaklaşım. Adana: Nobel Kitapevi.
ÇOROĞLU, Çoşkun. (2002). Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi. İstanbul: Alfa Yayınları.
ERGENELİ, Azize, SİĞINDI, Taner. (2002). “Satış Elemanı Müşteri Arasında Etik Yargı Farklılığı ve Birbirlerinin Yargılarma İlişkin Beklentileri”, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0. 20, n. 2, ss. 115—139.
GOVONİ, Norman, ENG, Robert, GOLPER, Morton. (1986). Promotional Management. New Jersey: by Prentice—Hall, İnc. Englewood.
GÖKSEL, Ahmet Bülent.(1990). Halkla İlişkiler, İstanbul: Yayınevi Yayıncılık.
Cop, R., & Gülen, Ç. (2007). Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(14), 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205
AMA
Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. Mayıs 2007;1(14):1-30. doi:10.11616/AbantSbe.205
Chicago
Cop, Ruziye, ve ÇİLER Gülen. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, sy. 14 (Mayıs 2007): 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205.
EndNote
Cop R, Gülen Ç (01 Mayıs 2007) Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 14 1–30.
IEEE
R. Cop ve Ç. Gülen, “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”, ASBİ, c. 1, sy. 14, ss. 1–30, 2007, doi: 10.11616/AbantSbe.205.
ISNAD
Cop, Ruziye - Gülen, ÇİLER. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/14 (Mayıs 2007), 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205.
JAMA
Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. 2007;1:1–30.
MLA
Cop, Ruziye ve ÇİLER Gülen. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 1, sy. 14, 2007, ss. 1-30, doi:10.11616/AbantSbe.205.
Vancouver
Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. 2007;1(14):1-30.