BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2007, Cilt: 1 Sayı: 14, 1 - 30, 01.05.2007
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205

Öz

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

Kaynakça

  • ALKİBAY, Sanem. (1995). “Satışçılık Mesleğinin Üniversite Öğrencilerine Göre Bugünkü Konumu”, Pazarlama Dünyası, 3. 54, ss. 21—24.
  • BALTA PELTEKOĞLU, Filiz. (2001). Halkla İlişkiler Nedir. İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • BİÇKES, Durdu Mehmet. (2001). “Reklam — Internet Reklamcılığı ve Internet’in Konuya Getirdiği Yeni Boyu ”, Pazarlama Dünyası, 11. 1, SS. 56-60. , Mehmet Durdu, ONUR, Deniz. (2002). “Tutundurma ve Tutundurma Bileşiminin Optimizasyonu”, Pazarlama Dünyası, n. 4, ss. 8-12. BOZKURT, İzzet. (2000). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Ankara: Kapital Medya Yayınları. CEMALCİLAR, İlhan. (1996). Pazarlama Kavramları-Kararları. İstanbul: Beta Yayınları.
  • ÇABUK, Serap, YAĞCI, Mehmet İ. (2003). Pazarlamada Çağdaş Yaklaşım. Adana: Nobel Kitapevi.
  • ÇOROĞLU, Çoşkun. (2002). Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi. İstanbul: Alfa Yayınları.
  • ERGENELİ, Azize, SİĞINDI, Taner. (2002). “Satış Elemanı Müşteri Arasında Etik Yargı Farklılığı ve Birbirlerinin Yargılarma İlişkin Beklentileri”, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0. 20, n. 2, ss. 115—139.
  • GOVONİ, Norman, ENG, Robert, GOLPER, Morton. (1986). Promotional Management. New Jersey: by Prentice—Hall, İnc. Englewood.
  • GÖKSEL, Ahmet Bülent.(1990). Halkla İlişkiler, İstanbul: Yayınevi Yayıncılık.
  • KURTULUŞ, Kemal. (1998). Pazarlama Araştırması. İstanbul: Avcıol Basım Yayım.
  • KARABULUT, Muhittin (1994). “Satış Tutundurma Amaç ve Taktikleri”, Pazarlama Dünyası, 11. 47, ss. 1—2.
  • LAROCHE, Michel Vd. (2003). “A Model of Consumer Response to Two Retail Sales Promotion Techniques”, Journal of Business Research, n. 7, ss. 513—522.
  • MUCUK, İsmet. (1997). Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
  • NAKİP, Mahir. (1997). Pazarlama Araştırmasma Giriş. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • ODABAŞI, Yavuz, OYMAN, Mine. (2003). Pazarlama İletişimi Yönetimi, İstanbul: Kapital Medya Yayınları.
  • ONAL, Güngör. (1997). Halkla İlişkiler. İstanbu]: Türkmen Kitabevi.
  • OLUÇ, Mehmet. (1991). “Kişisel Satış”, Pazarlama Dünyası, 11. 25, ss. 11—16.
  • , Mehmet, “Reklam (Advertisement) ”, Pazarlama Dünyası, n. 20, ss. 3— 18.
  • ÖZKALE, Lerzan vd, (1991). Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması. İstanbul: İletişim Yayınları.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1996). işletmelerde Halkla İlişkiler. Bursa: Ezgi Kitabevi. '
  • SHİMP A., Terence. (1993). Promotion Management&Marketing Communications. USE: The Dryden Press.
  • TAŞKIN, Erdoğan. (1990). “Kişisel Satış ve Tüketicilerin Korunması”, Pazarlama Dünyası, n. 23, ss. 19-23.
  • TEK, Ömer Baybars. (1999). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayımları.
  • 2007-1 (14) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • TENEKECİOĞLU, Birol. (1983). “İşletmelerde Reklam”, Anadolu Ünv. İİBF Dergisi, 0. I, 11. l, ss. 83-98. TORLAK, Ömer, ALTUN'IŞIK, Remzi, ÖZDEMİR, Şuayip. (2002).
  • Modern Pazarlama. İstanbul: Değişim Yayınları.
  • TOSUN, Nurhan Babür. (2000). “Pazarlama Halkla İlişkileri Yeterli Düzeyde Kavranabildi mi?”, Pazarlama Dünyası, 11. 04, ss. 34-37.
  • TUNCER, Doğan vd. (1992). Pazarlama. Ankara: Gazi Yayınları.
  • Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O., (2000). “Planlama ve İktisadi Araştırmalar Grup Yönetmeliği, (Mevzuatı İzleme, Değerlendirme ve
  • Ekonomik Araştırmalar Yönetmeliği), Beyaz Eşya Sektörü, Ağustos, 2000,
  • WWW.vakifbank.com.tr/earastinna/beyaz.doc. 2005.
  • YÜKSELEN, Cemal. (2003). Pazarlama İlkeler—Yönetim. Ankara: Detay Yayıncılık. .— ___-q-,—_

Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama

Yıl 2007, Cilt: 1 Sayı: 14, 1 - 30, 01.05.2007
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205

Öz

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

Kaynakça

  • ALKİBAY, Sanem. (1995). “Satışçılık Mesleğinin Üniversite Öğrencilerine Göre Bugünkü Konumu”, Pazarlama Dünyası, 3. 54, ss. 21—24.
  • BALTA PELTEKOĞLU, Filiz. (2001). Halkla İlişkiler Nedir. İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • BİÇKES, Durdu Mehmet. (2001). “Reklam — Internet Reklamcılığı ve Internet’in Konuya Getirdiği Yeni Boyu ”, Pazarlama Dünyası, 11. 1, SS. 56-60. , Mehmet Durdu, ONUR, Deniz. (2002). “Tutundurma ve Tutundurma Bileşiminin Optimizasyonu”, Pazarlama Dünyası, n. 4, ss. 8-12. BOZKURT, İzzet. (2000). Bütünleşik Pazarlama İletişimi. Ankara: Kapital Medya Yayınları. CEMALCİLAR, İlhan. (1996). Pazarlama Kavramları-Kararları. İstanbul: Beta Yayınları.
  • ÇABUK, Serap, YAĞCI, Mehmet İ. (2003). Pazarlamada Çağdaş Yaklaşım. Adana: Nobel Kitapevi.
  • ÇOROĞLU, Çoşkun. (2002). Modern İşletmelerde Pazarlama ve Satış Yönetimi. İstanbul: Alfa Yayınları.
  • ERGENELİ, Azize, SİĞINDI, Taner. (2002). “Satış Elemanı Müşteri Arasında Etik Yargı Farklılığı ve Birbirlerinin Yargılarma İlişkin Beklentileri”, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 0. 20, n. 2, ss. 115—139.
  • GOVONİ, Norman, ENG, Robert, GOLPER, Morton. (1986). Promotional Management. New Jersey: by Prentice—Hall, İnc. Englewood.
  • GÖKSEL, Ahmet Bülent.(1990). Halkla İlişkiler, İstanbul: Yayınevi Yayıncılık.
  • KURTULUŞ, Kemal. (1998). Pazarlama Araştırması. İstanbul: Avcıol Basım Yayım.
  • KARABULUT, Muhittin (1994). “Satış Tutundurma Amaç ve Taktikleri”, Pazarlama Dünyası, 11. 47, ss. 1—2.
  • LAROCHE, Michel Vd. (2003). “A Model of Consumer Response to Two Retail Sales Promotion Techniques”, Journal of Business Research, n. 7, ss. 513—522.
  • MUCUK, İsmet. (1997). Pazarlama İlkeleri, İstanbul: Türkmen Kitapevi.
  • NAKİP, Mahir. (1997). Pazarlama Araştırmasma Giriş. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • ODABAŞI, Yavuz, OYMAN, Mine. (2003). Pazarlama İletişimi Yönetimi, İstanbul: Kapital Medya Yayınları.
  • ONAL, Güngör. (1997). Halkla İlişkiler. İstanbu]: Türkmen Kitabevi.
  • OLUÇ, Mehmet. (1991). “Kişisel Satış”, Pazarlama Dünyası, 11. 25, ss. 11—16.
  • , Mehmet, “Reklam (Advertisement) ”, Pazarlama Dünyası, n. 20, ss. 3— 18.
  • ÖZKALE, Lerzan vd, (1991). Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması. İstanbul: İletişim Yayınları.
  • SABUNCUOĞLU, Zeyyat. (1996). işletmelerde Halkla İlişkiler. Bursa: Ezgi Kitabevi. '
  • SHİMP A., Terence. (1993). Promotion Management&Marketing Communications. USE: The Dryden Press.
  • TAŞKIN, Erdoğan. (1990). “Kişisel Satış ve Tüketicilerin Korunması”, Pazarlama Dünyası, n. 23, ss. 19-23.
  • TEK, Ömer Baybars. (1999). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Beta Yayımları.
  • 2007-1 (14) Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • TENEKECİOĞLU, Birol. (1983). “İşletmelerde Reklam”, Anadolu Ünv. İİBF Dergisi, 0. I, 11. l, ss. 83-98. TORLAK, Ömer, ALTUN'IŞIK, Remzi, ÖZDEMİR, Şuayip. (2002).
  • Modern Pazarlama. İstanbul: Değişim Yayınları.
  • TOSUN, Nurhan Babür. (2000). “Pazarlama Halkla İlişkileri Yeterli Düzeyde Kavranabildi mi?”, Pazarlama Dünyası, 11. 04, ss. 34-37.
  • TUNCER, Doğan vd. (1992). Pazarlama. Ankara: Gazi Yayınları.
  • Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O., (2000). “Planlama ve İktisadi Araştırmalar Grup Yönetmeliği, (Mevzuatı İzleme, Değerlendirme ve
  • Ekonomik Araştırmalar Yönetmeliği), Beyaz Eşya Sektörü, Ağustos, 2000,
  • WWW.vakifbank.com.tr/earastinna/beyaz.doc. 2005.
  • YÜKSELEN, Cemal. (2003). Pazarlama İlkeler—Yönetim. Ankara: Detay Yayıncılık. .— ___-q-,—_
Toplam 31 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Ruziye Cop Bu kişi benim

ÇİLER Gülen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2007
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 1 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Cop, R., & Gülen, Ç. (2007). Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(14), 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205
AMA Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. Mayıs 2007;1(14):1-30. doi:10.11616/AbantSbe.205
Chicago Cop, Ruziye, ve ÇİLER Gülen. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, sy. 14 (Mayıs 2007): 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205.
EndNote Cop R, Gülen Ç (01 Mayıs 2007) Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 14 1–30.
IEEE R. Cop ve Ç. Gülen, “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”, ASBİ, c. 1, sy. 14, ss. 1–30, 2007, doi: 10.11616/AbantSbe.205.
ISNAD Cop, Ruziye - Gülen, ÇİLER. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/14 (Mayıs 2007), 1-30. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.205.
JAMA Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. 2007;1:1–30.
MLA Cop, Ruziye ve ÇİLER Gülen. “Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 1, sy. 14, 2007, ss. 1-30, doi:10.11616/AbantSbe.205.
Vancouver Cop R, Gülen Ç. Tutundurma Faaliyetlerinin Beyaz Eşya Sektöründeki Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi : Boluda Bir Uygulama. ASBİ. 2007;1(14):1-30.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr