BibTex RIS Kaynak Göster

Emotional Intelligence in English Language Teaching

Yıl 2004, Cilt: 2 Sayı: 9, 169 - 179, 01.11.2004
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.123

Öz

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

Emotional Intelligence in English Language Teaching

Yıl 2004, Cilt: 2 Sayı: 9, 169 - 179, 01.11.2004
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.123

Öz

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Amanda Yeşilbursa Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2004
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 2 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Yeşilbursa, A. (2004). Emotional Intelligence in English Language Teaching. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(9), 169-179. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.123
AMA Yeşilbursa A. Emotional Intelligence in English Language Teaching. ASBİ. Kasım 2004;2(9):169-179. doi:10.11616/AbantSbe.123
Chicago Yeşilbursa, Amanda. “Emotional Intelligence in English Language Teaching”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2, sy. 9 (Kasım 2004): 169-79. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.123.
EndNote Yeşilbursa A (01 Kasım 2004) Emotional Intelligence in English Language Teaching. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 9 169–179.
IEEE A. Yeşilbursa, “Emotional Intelligence in English Language Teaching”, ASBİ, c. 2, sy. 9, ss. 169–179, 2004, doi: 10.11616/AbantSbe.123.
ISNAD Yeşilbursa, Amanda. “Emotional Intelligence in English Language Teaching”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2/9 (Kasım 2004), 169-179. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.123.
JAMA Yeşilbursa A. Emotional Intelligence in English Language Teaching. ASBİ. 2004;2:169–179.
MLA Yeşilbursa, Amanda. “Emotional Intelligence in English Language Teaching”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 2, sy. 9, 2004, ss. 169-7, doi:10.11616/AbantSbe.123.
Vancouver Yeşilbursa A. Emotional Intelligence in English Language Teaching. ASBİ. 2004;2(9):169-7.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr