Bu araştırma ile Ardahan Üniversitesi, İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi, Coğrafya Anabilim Dalı’nda öğrenim gören öğrencilerin profillerini, sosyo-ekonomik durumlarını, aile yapılarını, eğitim süreçlerini ve coğrafya bölümünü tercih nedenlerine ilişkin görüşlerini ortaya koymak hedeflenmiştir. Buradan hareketle coğrafya bölümünü kazanan öğrencilerin profillerini ortaya koyarak, bölümün öğrenci kaynakları hakkında bilgi edinerek gelecek ile ilgili planlar ve geliştirmelere yönelik öneriler geliştirmektir
Withthisresearch; Ardahan University, Faculty of Humanitiesand Literature of samples in the Geography Department of the student sattendingtheir profiles, socio-economic status, family status, aimed to reveal the educational process and geographical division of views on the preferred. From here, putting forth movement geography section profiles of the winning students, part of the plans for the future by learning about the students and to develop recommendations for resource development
Diğer ID | JA74HS97ZT |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mayıs 2016 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mayıs 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Sayı: 3 |
BELGÜ Dil ve Edebiyat Dergisi