Hayat boyu süren öğrenme için becerilerin gelişimi eğitimin en önemli amaçlarından biridir. Çocuklar kendileri ve çevreleri hakkında öğrenmeye çok isteklidirler. Öğretmen öğrencilerin bu isteklerini sağlamak için öğrenmenin yapısında çok önemli bir rol oynar. Onlar çeşitli deneylerle çocukların öğrenmeye karşı sevgi ve isteklerini yükseltmelidirler. Etkili bir öğretmen olabilmek için kişi önce çocukların nasıl öğrendiğini anlamalıdır. Öğrenme yapılan bir uygulamanın sonucu olarak davranışta meydana gelen bir değişiklik olarak ifade edilir. Eğer çocukların uygun bir hareket potansiyeli yoksa onların öğrenmek için geniş bir çevreye ihtiyaçları olacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1990 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1990 Cilt: 1 Sayı: 3 |