COVID19 pandemi süreci, sağlık, sosyo-ekonomi ve teknoloji başta olmak üzere pek çok alanda ulusal ve uluslararası yazında ele alınan çalışmalara konu olmaktadır. Diğer çalışmalar da özellikle belirli bir alan veya konu etrafında ilgi çeken konuları ortaya çıkarmak için yapılan çalışmaları incelemekte ve tanımlayıcı bulgulara yer vermektedir. Ancak bu bulgular genellikle tanımlayıcı boyutta kalmakta ve analitik bir yaklaşımla ele alınmamaktadır. Bu çalışma, Dergi Park’ta yer alan dergilerde COVID19 konulu çalışmaların hangi konuları çalıştığını ve bu konuların birbiriyle olan ilişkisini ortaya koymayı amaçlayan analitik ve yorumsamacı yaklaşımı içeren tanımlayıcı bir araştırmadır. Çalışmanın örneklemini Dergi Park’taki dergilerden Covid ve pandemi anahtar kelimeleriyle tespit edilen makaleler oluşturmakta ve veriler MAXQDA18 programıyla analiz edilmektedir. Araştırma bulguları göstermektedir ki çalışmaları bir araya getiren çerçeve temalar COVID19 süreci ve etkisidir. Çalışmada en fazla çeşitlilik gösteren ve öne çıkan alan medya ve medya iletişimi çalışmaları olup, işletme alanında çok boyutlu bir yapı göstermektedir.
COVID19 İşletme Pazarlama İletişim Makale Analizi Nitel Araştırma
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2021 |
Gönderilme Tarihi | 11 Eylül 2021 |
Kabul Tarihi | 13 Kasım 2021 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2021 Cilt: 9 Sayı: 2 |