Fas’ta alternatif bankacılık ürünlerinin pazarlanmasından birkaç yıl sonra, bu ürünlerin mevcut durumu, pazarlanması ve Faslıların memnuniyeti hakkında ön değerlendirme yapılması tavsiye edilir.
Bu çalışmanın amacı, Fas’ta alternatif ürün pazarı hakkında bilgi vermek, Faslıların alternatif ürünlere karşı memnuniyetini değerlendirmek, bu ürünlerin kullanımında Faslıların ilgisini gözlemlemek ve çalışmada saptanan zayıflıklara dayalı sentezler ve öneriler geliştirmektir.
Veriler Google survey ve bazı Fas bankası personellerinin yardımıyla toplandı, veri analizi için ise SPSS programı kullanıldı.
İslami Bankacılık Alternatif Bankacılık Ürünleri Fas İslami Finans Bankacılık
After few years of the marketing of alternative banking products in Morocco, it is advisable to make a preliminary assessment of the current situation of these products, their marketing and the satisfaction of Moroccans.
The objectives of this work are to diagnose the market of alternative products in Morocco, evaluate the satisfaction of Moroccans toward alternative products, observe the interest of Moroccans in the use of alternative products and develop a synthesis and recommendations based on the weaknesses identified in the study.
Data was collected using Google survey and help from some Moroccan bank’s staff, and SPSS was used for data analysis.
Islamic Banking Alternative Banking Products Morocco Islamic Finance Banking
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Ekonomi |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Ekim 2018 |
Gönderilme Tarihi | 14 Ocak 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 1 |