BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2006, Sayı: 1, 95 - 114, 01.06.2006

Öz

The purpose of this study is to shed light on the debate in the literature concerning the dimensional aspects of the concept of service quality (SERVQUAL). Findings indicate that five dimensions of SERVQUAL scale is supported but the differences between health services and financial services in relation to relative importance and explaining power of different dimensions.

Hizmet Kalitesinin Boyutsal Analizi: Bankacılık ve Sağlık Sektörüne Yönelik Bir Araştırma

Yıl 2006, Sayı: 1, 95 - 114, 01.06.2006

Öz

Bu çalışma, hizmet kalitesinin boyutlarına yönelik literatürdeki mevcut tartışmalara ışık tutmak amacıyla, bankacılık ve sağlık hizmetlerinin kalite boyutlarını tespit etmek üzere yapılmıştır. Araştırma bulguları, SERVQUAL ölçeğinin kuramsal olarak beklenen boyut sayısına ulaşıldığını göstermekle birlikte, boyutların görece önemleri ve açıklama güçleri sektörler itibariyle farklılık arz etmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA56KF29JM
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nihal Sütütemiz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2006
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Sütütemiz, N. (2006). Hizmet Kalitesinin Boyutsal Analizi: Bankacılık ve Sağlık Sektörüne Yönelik Bir Araştırma. Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi(1), 95-114.

Twitter            Google Akademik              Academia.edu                                             

 21476                        21475                                22079

@DergisiBilgi        Bilgi Dergisi Google Akademik Hesabı           Bilgi Dergisi Academia.edu Hesabı             

Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.