BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2016, Cilt: 33 Sayı: 1, 6 - 7, 01.01.2016

Kaynakça

  • 1. Tanrıverdi A. Unutamadığım İnsan Sami Zan. Ankara: Fersa Matbaacılık; 2005.
  • 2. Şeker M. “Türk Tıp Eğitiminde Özel Bir Hoca: Prof. Dr. Sami ZAN 1921 – 24 Aralık.” 1984. Sağlık Düşüncesi ve Tıp Kültürü Dergisi 2011;21:102-3.
  • 3. Dizdar Y. Hocalık kavramı üzerine düşünceler. 2009 (cited 2014 August 28):7. from: www.fakultedergisi.com.
  • 4. Inuwa IM, Taranikanti V, Al-Rawahy M, Roychoudhry S, Habbal O. “Between a rock and hard place” The discordant views among medical teachers about anatomy content in the undergraduate medical curriculum. SQU Med J 2012;12:19-24. [CrossRef]
  • 5. Lukić IK, Glunćić V, Ivkić G, Hubenstorf M, Maruśić A. Virtual dissection: a lesson from the 18th century. Lancet 2003;362:2110-3. [CrossRef

A Different Approach to Anatomy Education: “Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD”

Yıl 2016, Cilt: 33 Sayı: 1, 6 - 7, 01.01.2016

Kaynakça

  • 1. Tanrıverdi A. Unutamadığım İnsan Sami Zan. Ankara: Fersa Matbaacılık; 2005.
  • 2. Şeker M. “Türk Tıp Eğitiminde Özel Bir Hoca: Prof. Dr. Sami ZAN 1921 – 24 Aralık.” 1984. Sağlık Düşüncesi ve Tıp Kültürü Dergisi 2011;21:102-3.
  • 3. Dizdar Y. Hocalık kavramı üzerine düşünceler. 2009 (cited 2014 August 28):7. from: www.fakultedergisi.com.
  • 4. Inuwa IM, Taranikanti V, Al-Rawahy M, Roychoudhry S, Habbal O. “Between a rock and hard place” The discordant views among medical teachers about anatomy content in the undergraduate medical curriculum. SQU Med J 2012;12:19-24. [CrossRef]
  • 5. Lukić IK, Glunćić V, Ivkić G, Hubenstorf M, Maruśić A. Virtual dissection: a lesson from the 18th century. Lancet 2003;362:2110-3. [CrossRef
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA29TA36PG
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Muzaffer Şeker Bu kişi benim

Neslihan Yüzbaşıoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 33 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Şeker, M., & Yüzbaşıoğlu, N. (2016). A Different Approach to Anatomy Education: “Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD”. Balkan Medical Journal, 33(1), 6-7.
AMA Şeker M, Yüzbaşıoğlu N. A Different Approach to Anatomy Education: “Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD”. Balkan Medical Journal. Ocak 2016;33(1):6-7.
Chicago Şeker, Muzaffer, ve Neslihan Yüzbaşıoğlu. “A Different Approach to Anatomy Education: ‘Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD’”. Balkan Medical Journal 33, sy. 1 (Ocak 2016): 6-7.
EndNote Şeker M, Yüzbaşıoğlu N (01 Ocak 2016) A Different Approach to Anatomy Education: “Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD”. Balkan Medical Journal 33 1 6–7.
IEEE M. Şeker ve N. Yüzbaşıoğlu, “A Different Approach to Anatomy Education: ‘Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD’”, Balkan Medical Journal, c. 33, sy. 1, ss. 6–7, 2016.
ISNAD Şeker, Muzaffer - Yüzbaşıoğlu, Neslihan. “A Different Approach to Anatomy Education: ‘Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD’”. Balkan Medical Journal 33/1 (Ocak 2016), 6-7.
JAMA Şeker M, Yüzbaşıoğlu N. A Different Approach to Anatomy Education: “Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD”. Balkan Medical Journal. 2016;33:6–7.
MLA Şeker, Muzaffer ve Neslihan Yüzbaşıoğlu. “A Different Approach to Anatomy Education: ‘Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD’”. Balkan Medical Journal, c. 33, sy. 1, 2016, ss. 6-7.
Vancouver Şeker M, Yüzbaşıoğlu N. A Different Approach to Anatomy Education: “Sami ZAN, Professor of Anatomy, MD”. Balkan Medical Journal. 2016;33(1):6-7.