Gelişmekte olan
ekonomilerde ortaya çıkan önemli bir yapısal değişiklik, hizmet sektörünün hem
genel ekonomi içerisindeki payının hem de pazar büyüklüğünün hızla artmasıdır.
Hizmet sektöründeki pazar büyümesi çeşitlenmeyi ve çeşitliliğe bağlı
uzmanlaşmayı da beraberinde getirmektedir. Hizmet sektörü içerisinde sürekli
büyüyen ve gelişen turizm ve konaklama hizmetleri yeni tüketici eğilimlerini de
ön plana çıkarmaktadır. Bu eğilimlere uyum sağlayan ve markalaşma stratejisini
başarılı bir şekilde yürüten işletmeler marka kentlerin oluşmasında önemli rol
oynamaktadırlar. Başarıda bir başka önemli unsur ise hepimizin farklı
yaratıldığı ve farklı beğenileri olduğu noktasından hareketle, başarının kişiye
özel hizmet, ambiyans ve hatta tanıtımdan geçtiği gerçeğidir. Dolayısıyla ortaya çıkan bu demografik eğilimleri doğru okumak sektör
işletmeleri için hayati önem taşımaktadır.
Hizmet Sektörü Marka Farkındalığı Turist Tüketiciler Marka Kentler
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | olgu sunumları |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Temmuz 2018 |
Gönderilme Tarihi | 6 Mart 2018 |
Kabul Tarihi | 4 Temmuz 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 1 |