-
Bu çalışmada, mağaza imajı ile mağaza sadakati arasındaki ilişkilerin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, tüketicilerin mağazanın imajı hakkındaki düşüncelerini ve mağazaya olan sadakatlerini belirlemeye ilişkin anket tekniği ile veri toplanmıştır. Mağaza imajı; Fiziksel özellikler, Ürün özellikleri, Fiyat özellikleri, Personel özellikleri, Müşteri özellikleri olarak gruplandırılmış ve Mağaza sadakati ile arasındaki ilişkilerin analiz edilmesi için ortalamaları alınmıştır. Elde edilen veriler SPSS 16.0 analiz programı ile değerlendirilmiş ve Çoklu Regresyon yöntemi kullanılmıştır. Mağaza sadakati ile Mağaza imajı faktörleri olan Fiziksel Özellikler ve Personel Özellikleri arasında istatistiki olarak anlamlı pozitif ilişkiler saptanmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2012 |
Gönderilme Tarihi | 24 Haziran 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 10 Sayı: 19 |