-
Son yıllarda lojistik hizmetlerin üçüncü parti lojistik hizmet sağlayıcıları olarak tanımlanan lojistik firmalara aktarılması, rakipleri karşısında üstünlük kurmak isteyen lojistik firmaların değer ve değer stratejilerine gösterdikleri önemi giderek daha fazla artırmıştır. Bu nedenle bu çalışmada değer, lojistik değer lojistik katma değer kavramlarının yanı sıra değer modellerini ele alan literatür gözden geçirilerek, çeşitli modelleri bünyesinde barındıran çok boyutlu yeni bir değer modeli oluşturma teşebbüssünde bulunulmuştur. Lojistik hizmetlere uyarlanan çok boyutlu değer modeli, lojistik hizmetler vasıtasıyla müşterilerine üstün değer yaratmak isteyen uygulayıcılara farklı bir bakış açısı kazandırabilir
Değer lojistik değer lojistik katma değer lojistik değer modeli
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2009 |
Gönderilme Tarihi | 24 Haziran 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 7 Sayı: 2 |