Dergi Kurulları

Editör Kurulu

Doç. Dr. Ebubekir CEYLAN İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Doç. Ebubekir Ceylan
L: Boğaziçi Üniv-Tarih 1997
YL: Manchester Univ. 1998
Dokt: Boğaziçi Üniv-Tarih 2006

Çalıştığı Kurum: İTÜ-İnsan ve Toplum Bilimleri Blm

İdari görevi: İTÜ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölüm Bşk.


Çağdaş Orta Doğu Tarihi, Yakınçağ Tarihi, Yakınçağ Ortadoğu Tarihi, Yakınçağ Osmanlı Tarihi, Yakınçağ Yenileşme Tarihi, Yeniçağ Ortadoğu Tarihi, Osmanlı Tarihi
Doç. Mervan SELÇUK SAKARYA ÜNİVERSİTESİ Türkiye Web

Mervan Selçuk graduated from the Business Department of Istanbul University in 2014. He received his MA and Ph.D. degrees from Islamic Economics and Finance Department at Sakarya University in 2016 and 2021, respectively. His doctoral dissertation is about the feasibility of a monetary union in Islamic countries. He was a visiting researcher at Kuwait University between November 2018 - May 2019. Since 2015, Assoc. Prof. Selçuk has been a research assistant at the Research Centre of Islamic Economics and Finance, Sakarya University. His research areas include Islamic economics, monetary unions, and cryptocurrencies.

İslam Ekonomisi, İslam Finansı, İslami Mikrofinans
Dr. Öğr. Üyesi Lütfü ÇAKIR İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ, İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ Türkiye
Eğitim

Yayın Kurulu

Prof. Dr. Akif KİREÇCİ              Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
Prof. Dr. Ahmet Akın               İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Prof. Dr. Ali Utku                      Atatürk Üniversitesi
Prof. Dr. Murat Ertekin            Necmettin Erbakan Üniversitesi
Prof. Dr. Yakup Civelek          Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Prof. Dr. İdris Sarısoy              Marmara Üniversitesi
Prof. Dr. Mahmut Bilen          Sakarya Üniversitesi
Prof. Dr. Ahmet Kesgin          Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Doç. Dr. Kâmran Gökdağ     Mardin Artuklu Üniversitesi
Prof. Dr. Salih Keskin              Samsun Üniversitesi
Doç. Dr. Aytaç Aydın              Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Dr. Mehmet Ali Bolat              İstanbul Sebahattin Zaim Üniversitesi
Dr. Ömer Faruk Yelkenci       Millî Eğitim Bakanlığı

Danışma Kurulu

Prof. Dr. Ahmad Malybary                                  Nottinhgam Üniversitesi
Prof. Dr. Ahmed Abdo Syed A. Tarabeek         Egyptian Research İnstitute
Prof. Dr. Ali Muhamed El-Beşir Hammuda      Misrata Üniversitesi
Prof. Dr. Ali Osman Öztürk                                   Hitit Üniversitesi
Prof. Dr. Ali Qamar Al-Selik                                 Ancemina Üniversitesi
Prof. Dr. Birol Akgün                                              Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Prof. Dr. Es-Sayed Mohammed M. Radwan    Ezher Üniversitesi
Prof. Dr. Fatih Savaşan                                         Sakarya Üniversitesi
Prof. Dr. Fatima Houssaini                                   Didactic Of Arabic And Education Sciences Research
Prof. Dr. Halid El Cundi                                          Lübnan Üniversitesi
Prof. Dr. İbrahim Özcoşar                                     Mardin Artuklu Üniversitesi
Prof. Dr. Metin Aksoy                                             Selçuk Üniversitesi
Prof. Dr. Mohamed Moncef Ayadı                     Facultee Des Scıences Islamıques De Parıs
Prof. Dr. Mohammad Dawabsheh                    Arab American Üniversitesi
Prof. Dr. Murat Ertekin                                           Necmettin Erbakan Üniversitesi
Prof. Dr. Musa Kazım Arıcan                                Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi
Prof. Dr. Muhsin Kar                                              Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası
Prof. Dr. Nada – Maraachli                                 Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Prof. Dr. Raafat Mikati                                          Tripoli Üniversitesi
Prof. Dr. Riad Osman                                            Lubnan Üniversitesi
Prof. Dr. Salah Mohammad                                Jarrar University Of Jordan
Prof. Dr. Semih Aktekin                                         Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
Prof. Dr. Shawky Hassan A. A. Shaban              Kahire Üniversitesi
Prof. Dr. Yasin Aktay                                              Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Prof. Dr. Yavuz Ünal                                               19 Mayıs Üniversitesi
Prof. Dr. Yusuf Şahin                                              Aksaray Üniversitesi
Prof. Dr. Yusuf Tekin                                               Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
Doç.Dr. Amani Mandil
Doç.Dr. Ashraf Zaidav                                          Malaya Üniversitesi
Doç.Dr. Ebubekir Ceylan                                      İstanbul Teknik Üniversitesi
Doç.Dr. Hani İsmail Ramadan                            Giresun Üniversitesi
Doç.Dr. Hidaya Tag Elasfia H. E. Abubakr         Open University Of Sudan
Doç.Dr. Mahmut Kaddum                                   Bartın Üniversitesi
Doç.Dr. Saif Al Suwaidi                                         Malaya Üniversitesi
Dr. İbrahim Halalşah                                            İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi
Dr. Souad Miskine                                                  Unıversıtaıre Abdelmalek Saadi/Enes/Departement Des Langues

Alan Editörleri

Dr. Öğr. Üyesi Fatih UYAR Gümüşhane Üniversitesi Türkiye
Türkiye Sahası Yeni Türk Edebiyatı
Dr. Öğretim Görevlisi Mehmet ŞENGÜL ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ Türkiye
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Öğretim Görevlisi Burak KAZAN Bir kuruma bağlı değildir Türkiye
Bölgesel Çalışmalar
Doç. Dr. Ercan ŞEN AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ Türkiye
Tefsir
Son Güncelleme Zamanı: 8.11.2024 16:59:46

30066


CİHANSOBAD’ta yayınlanan tüm makaleler Creative Commons Alıntı 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. Bu lisans; yayınlanan tüm makaleleri, veri setlerini, grafik ve ekleri kaynak göstermek şartıyla veri madenciliği uygulamalarında, arama motorlarında, web sitelerinde, bloglarda ve diğer tüm platformlarda çoğaltma, paylaşma ve yayma hakkı tanır. Açık erişim disiplinler arası iletişimi kolaylaştıran, farklı disiplinlerin birbirleriyle çalışabilmesini teşvik eden bir yaklaşımdır.