BibTex RIS Kaynak Göster

Customer relationship management in healthcare

Yıl 2015, Cilt: 36 Sayı: 3, 1003 - 1005, 13.05.2015

Öz

Abstract. Background and purpose: Customer relationship management research is utilized to explain the need for a more patient-oriented support. This paper argues about customer relationship managemet in healthcare Method: the present article has utilized the valid resources in the subject under study. Conclusion: CRM tools and strategies will be implemented in the marketing and service layer. The healthcare organization should perform re-engineering process to adapt their CRM strategy and tool in order to acquire potential customer coming for the service

Yıl 2015, Cilt: 36 Sayı: 3, 1003 - 1005, 13.05.2015

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Derleme
Yazarlar

Mahsa Ghazi Asgar

Somayeh Shahri Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 13 Mayıs 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 36 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Ghazi Asgar, M., & Shahri, S. (2015). Customer relationship management in healthcare. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi, 36(3), 1003-1005.
AMA Ghazi Asgar M, Shahri S. Customer relationship management in healthcare. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi. Mayıs 2015;36(3):1003-1005.
Chicago Ghazi Asgar, Mahsa, ve Somayeh Shahri. “Customer Relationship Management in Healthcare”. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi 36, sy. 3 (Mayıs 2015): 1003-5.
EndNote Ghazi Asgar M, Shahri S (01 Mayıs 2015) Customer relationship management in healthcare. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi 36 3 1003–1005.
IEEE M. Ghazi Asgar ve S. Shahri, “Customer relationship management in healthcare”, Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 36, sy. 3, ss. 1003–1005, 2015.
ISNAD Ghazi Asgar, Mahsa - Shahri, Somayeh. “Customer Relationship Management in Healthcare”. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi 36/3 (Mayıs 2015), 1003-1005.
JAMA Ghazi Asgar M, Shahri S. Customer relationship management in healthcare. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi. 2015;36:1003–1005.
MLA Ghazi Asgar, Mahsa ve Somayeh Shahri. “Customer Relationship Management in Healthcare”. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 36, sy. 3, 2015, ss. 1003-5.
Vancouver Ghazi Asgar M, Shahri S. Customer relationship management in healthcare. Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi. 2015;36(3):1003-5.