This article reports on the development of a seemingIy onrelated regression model of the competitive interaction among two major firms involved in the sale of a relatively inexpensive branded product The model presented here incorporates many of the characteristics essential for a usable sales response function These include: 1 the simultaneous nature of competitive effects 2 the complete marketing mix 3 interaction among variables
Çalışmamız görünürde ilişkisiz regresyon modeli tahmin yönteminin kullanımıyla nisbi olarak ürünlerinin fiyatı pahalı olmayan iki büyük işletmenin rekabet ilişkisini içermektedir Araştırmamızda sunulan model satış tepkisi fonksiyonlarının çoğu özelliğine bünyesinde yer vermiştir Bu özellikler 1 Rekabet 2 Pazarlama Karması ve 3 Değişkenler arası ilişkilerdir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1995 |
Gönderilme Tarihi | 29 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1995 Cilt: 3 Sayı: 3 |