BibTex RIS Kaynak Göster

Küreselleşme Sürecinde Öğrenme Öğretme Nasıl Yapılmalıdır?

Yıl 2002, Cilt: 9 Sayı: 9, - , 01.03.2002

Öz

In this article the description of important factor in the globalizastion process has been made The answers to questions that how learning and teaching should be made approached and evaluated in globalizastion process have been investigated The necessity of process based instruction of method and strategy have been emphased and process based instruction method has been introduced As important factors in globalisation process data processing communication dimension the data processing and communication literacy dimension economic dimension social political dimension learning teaching dimension have been investigated The study has been made according to literature scanning

Küreselleşme Sürecinde Öğrenme Öğretme Nasıl Yapılmalıdır?

Yıl 2002, Cilt: 9 Sayı: 9, - , 01.03.2002

Öz

Bu makalede küreselleşme sürecindeki önemli değişkenlerin betimlemeleri yapılmıştır Küreselleşme sürecinde öğrenme öğretmeye nasıl yaklaşılmalı öğrenme öğretme nasıl yapılmalı ve değerlendirmeli sorularına yanıtlar aranmıştır Küreselleşme sürecinde sürece dayalı bir öğrenme öğretme yöntem ve stratejisinin gerekliliği vurgulanmış ve süreç temelli öğretim yöntemi tanıtılmıştır Küreselleşme sürecindeki önemli değişkenler olarak bilişim ve iletişim boyutu bilişim ve iletişim okur yazarlığı boyutu ekonomik boyutu sosyal ve politik boyutu öğrenme ve öğretme boyutu olarak ele alınıp incelenmiştir Çalışma literatür taramasına göre yapılmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Bilal Duman Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2002
Gönderilme Tarihi 29 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Duman, Y. D. D. B. (2002). Küreselleşme Sürecinde Öğrenme Öğretme Nasıl Yapılmalıdır?. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(9).