BibTex RIS Kaynak Göster

Language Learning Strategies ff EFL Learners

Yıl 2004, Cilt: 13 Sayı: 2, - , 01.09.2004

Öz

The aim of this study is to describe individual language learning strategies employed by EFL learners graduate students of social sciences SS and basic applied sciences SA at Çukurova University The study also targets to compare the two groups in terms of strategy use in order to observe if there are any differences in the use of strategy type The strategy types to be dealt with here are metacognitive cognitive and social affective Key Words: Language Learning Strategies Learning Strategies Metacognitve Strategies Cognitive Strategies Social Affective Strategies

Language Learning Strategies ff EFL Learners

Yıl 2004, Cilt: 13 Sayı: 2, - , 01.09.2004

Öz

Bu çalışmada Çukurova Üniversitesi Yabancı Diller Eğitim Merkezi’nde YADİM İngilizce öğrenen Sosyal Bilimler Enstitüsü ile Fen Bilimleri Enstitüsü yüksek lisans öğrencilerinin ne türdeki dil öğrenme stratejilerini kullandıklarının belirlenmesi amaçlanmıştır Ayrıca bu iki grup arasındaki olası strateji tipi ve strateji kullanım miktarının farklılığının tespiti de çalışmanın diğer bir amacını oluşturmaktadır Anahtar Kelimler: Dil öğrenme stratejileri öğrenme stratejileri bilgiyi kullanma stratejileri bilişsel stratejiler sosyal duygusal stratejiler

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gökhan Edge Yapıcı Bu kişi benim

Dr. Erdoğan Bada Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2004
Gönderilme Tarihi 29 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 13 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yapıcı, G. E., & Bada, D. E. (2004). Language Learning Strategies ff EFL Learners. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(2).