Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

An Action Research On Fostering Reflective Thinking For Writing Improvement

Yıl 2006, Cilt: 15 Sayı: 2, 207 - 215, 01.06.2006

Öz

This study grew out of a puzzle “how can we encourage ELT Freshman students at Çukurova University to take on the responsibility and authority to improve their written products?” Thus we are going to reflect on the tools i e learning logs and self assessment letters we used for reflection on and in action the problems we encountered and how we tackled them ÖZET Bu çalışma Çukurova Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerini yazma becerilerini geliştirme sürecinde sorumluluk almaya teşvik edebilmek için uyguladığımız yöntemleri içermektedir Ayrıca makalede bu süreçte karşılaştığımız sorunlar ve üstesinden gelebilmek için yaptığımız uygulamalar tartışılmıştır

Kaynakça

  • Decker, N. and Kathy, K. (1985). Teaching Writing in Secondary School: A Research- based Writing Process Curriculum. Teacher Guide Government Report, U.S.A.
  • Lamb, M. (1995). The consequences of INSET. ELT Journal, 49 (1), 72-80.
  • Swartzendruber-Putnam, D. (2000). Written Reflection: Creating better thinkers, better writer. English Journal, 90 (1), 88-93.
  • Wallace, M. (1991). Training Foreign Language Teachers. Cambridge: CUP. Appendix Composition Profile CONTENT

AN ACTION RESEARCH ON FOSTERING REFLECTIVE THINKING FOR WRITING IMPROVEMENT

Yıl 2006, Cilt: 15 Sayı: 2, 207 - 215, 01.06.2006

Öz

Bu çalışma Çukurova Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği birinci sınıf öğrencilerini
yazma becerilerini geliştirme sürecinde sorumluluk almaya teşvik edebilmek için
uyguladığımız yöntemleri içermektedir. Ayrıca makalede bu süreçte karşılaştığımız
sorunlar ve üstesinden gelebilmek için yaptığımız uygulamalar tartışılmıştır.

Kaynakça

  • Decker, N. and Kathy, K. (1985). Teaching Writing in Secondary School: A Research- based Writing Process Curriculum. Teacher Guide Government Report, U.S.A.
  • Lamb, M. (1995). The consequences of INSET. ELT Journal, 49 (1), 72-80.
  • Swartzendruber-Putnam, D. (2000). Written Reflection: Creating better thinkers, better writer. English Journal, 90 (1), 88-93.
  • Wallace, M. (1991). Training Foreign Language Teachers. Cambridge: CUP. Appendix Composition Profile CONTENT
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Dr. Jülide İnözü Bu kişi benim

Dr. Hülya Yumru Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2006
Gönderilme Tarihi 29 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 15 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA İnözü, D. J., & Yumru, D. H. (2006). An Action Research On Fostering Reflective Thinking For Writing Improvement. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15(2), 207-215.