Festivals are important communication tools It’s necessary that the aims of institution organizing the festival be in accordance with the perception of target audience In this study perceptions of 1007 visitors concerning the university’s aims were studied Results indicate that there are differences between university’s aims and those of the visitors Key words: Communication Public Relations Intended Message Perceived Message Institutional Festival
Festivaller ya da diğer adıyla şenlikler, önemli iletişim araçlarıdır. Festival düzenleyen
kurumun böyle bir etkinlik düzenlemekle ulaşmak istediği amaçlar ile bu amaçların
hedef kitle tarafından algılanışı arasında bir uyum olması gerekir. Bu çalışmada,
Çukurova Üniversitesi’nin festival düzenleme amaçlarının, “Çukurova Üniversitesi
Bahar Şenliği”ne katılan 1007 ziyaretçi tarafından nasıl algılandığı incelenmiştir.
Çalışma sonuçları, Üniversite’nin ulaşmak istediği amaçlar ile bu amaçların festivale
gelen ziyaretçiler tarafından algılanışı arasında dikkate değer farklılıklar olduğunu
göstermektedir.
İletişim Halkla İlişkiler Gönderilen Mesaj Algılanan Mesaj Kurumsal Festival
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2006 |
Gönderilme Tarihi | 29 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 15 Sayı: 2 |