Bu çalışma Boğaziçi Üniversitesi Hazırlık Okulu öğrencilerine yeni yaşamlarına uyumda bölüm öğrencilerinin desteğini sağlamayı hedefleyen pilot çapında bir akran rehberliği projesinin uygulamasını özetlemektedir. Seçmeli ders çerçevesinde yürütülmekte olan uygulama danışmanlık kültürünün tüm yerleşkeye yayılmasını, öğrencilere olumlu sosyal katkıda bulunma olanağının, dayanışma ve yardımlaşma ve kendi kendine yardım yollarının önünün açılmasını hedeflemektedir.
This study summarizes a pilot implementation of a peer guidance project targeting to provide department peer support for adjustment of Boğaziçi University Preparatory School students into their new lives. Implementation is being conducted within an elective course framework targeting to spread counseling culture into the campus, to offer opportunities where students can make positive social contribution, and open ways of cooperation, helping each other and themselves.
Diğer ID | JA45MC33DB |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 23 |