Bu çalışmanın amacı, perakende mağazalardan alışveriş yapan tüketiciler açısından mağaza imajı, mağaza memnuniyeti ve mağaza sadakatinin ne anlama geldiği ve aralarında nasıl bir ilişkinin olduğunu incelemektir. Bu ilişkiler, konu ile ilgili literatürün desteklediği hipotezlerin test edilmesiyle belirlenmiştir. Bu amaçla Düzce şehir merkezindeki beş perakende mağazada yapılan, geçerli 441 anketin değerlendirilmesiyle önce doğrulayıcı faktör analizi uygulanmış, ardından yapısal eşitlik modeli kurulmuştur.
Mağaza imajı mağaza memnuniyeti mağaza sadakati doğrulayıcı faktör analizi yapısal eşitlik modeli
The aim of this study is analyzing what the meaning store image, store satisfaction and store loyalty in terms of consumers shopping in retail stores are and what kind of relations there are among them. These relations are determined by testing literature about the subject supports. For this aim, firstly, confirmatory factor analysis is exercised by evaluation of 441 valid surveys done at five retail stores in city centre of Düzce. Then, structural equation model is established.
store image store satisfaction store loyalty confirmatory factor analysis structural equation model
Diğer ID | JA38GJ93SV |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Temmuz 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 22 Sayı: 1 - Cilt: 22 Sayı: 1 |