BibTex RIS Kaynak Göster

TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün

Yıl 2002, Cilt: 17 Sayı: 1 - Cilt: 17 Sayı: 1, 0 - 0, 25.07.2016

Öz

Türkiye’de çok çeşitli termal kaynaklar mevcut olmasına rağmen sağlık turizmi yeterince gelişememiştir. Termal ürün pazarlaması Türkiye’de turizmin 12 aya yayılması ve dolayısıyla iç turizme katkı sağlaması hem yerli hem de gittikçe yaşlanan Avrupalı küristler için önemli olanaklar sunmaktadır. Bu çalışmada ise devre mülk sistemi uygulayarak termal ürün pazarlayan işletmeler ile diğer termal otel işletmelerinin tutundurma faaliyetleri karşılaştırılmakta, kaplıca merkezinde bir termal ürün pazarlama aracı olarak devre mülk sistemi uygulamasının işletmelere olası etkileri vurgulanmaktadır.

Yıl 2002, Cilt: 17 Sayı: 1 - Cilt: 17 Sayı: 1, 0 - 0, 25.07.2016

Öz

Health tourism could not been enough developed in spite of many thermal resources in Turkey. Marketing of Thermal product offers many opportunities in Turkey such as, contribution domestic tourism due to extending tourism to twelve months and both citizens and European senior tourist. In this study, promotion activities of thermal tourism operators which market thermal product by using timeshare (property owmership) at spa centers and other thermal hotel operators is compared with each others and stressed the probable affects of timshare applications to the operators as a marketing tool of thermal product

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA38PE24KB
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Murat Selim Selvi Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Temmuz 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 17 Sayı: 1 - Cilt: 17 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Selvi, M. S. (2016). TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 17(1).
AMA Selvi MS. TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Temmuz 2016;17(1).
Chicago Selvi, Murat Selim. “TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:Utundurma;Termal Ürün”. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17, sy. 1 (Temmuz 2016).
EndNote Selvi MS (01 Temmuz 2016) TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17 1
IEEE M. S. Selvi, “TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün”, Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 17, sy. 1, 2016.
ISNAD Selvi, Murat Selim. “TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:Utundurma;Termal Ürün”. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17/1 (Temmuz 2016).
JAMA Selvi MS. TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2016;17.
MLA Selvi, Murat Selim. “TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:Utundurma;Termal Ürün”. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 17, sy. 1, 2016.
Vancouver Selvi MS. TERMAL ÜRÜN PAZARLAMADA TUTUNDURMA KARMASI ELEMANLARININ ROLÜ:utundurma;Termal Ürün. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 2016;17(1).