Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TEACHING OF WRITING

Yıl 2008, , 46 - 60, 01.12.2008
https://doi.org/10.1501/Dilder_0000000102

Öz

In foreign language teaching, writing skill composes the last pillar of four essentiallanguage skills. In language teaching, written communication is as important as theverbal communication and we have to take into consideration the development ofthis skill at least as much as teaching of speaking. For this reason, we tried toexplain the activities before writing, during writing and after writing by emphasizing the significance of teaching of writing. We mentioned about the controlled,guided and free types of writing. We explained the types of exercises oriented toameliorate the writing skill by giving examples of writing exercises from the Taxi 1French method book

Kaynakça

  • Aksan, D. 1995, Her Yönüyle Dil, TKD, Ankara.
  • Capelle, G.- Menand,R. 2003, Taxi - Methode de Français, Hachette, Paris.
  • Cornaire,C.-Raymond, P.M.1999, La Production Écrite, Clé International, Paris.
  • Cornaire, C. 1998, La Compréhension Orale, Clé International, Paris.
  • Demirel, Ö. 1999, Yabancı Dil Öğretimi, Milli Eğitim Bakanlığı Yay., İstanbul.
  • Deschênes, A.-J. 1988, La Compréhension et La Production de Textes, Presses de l’Université de Quebec, Sillery- Quebec.
  • Günay,D. 2007, Metin Bilgisi, Multilingual, İstanbul.
  • Martinez, P. 1998, La Didactique des Langues Étrangères, Puf., Paris.

YAZMA ÖĞRETİMİ

Yıl 2008, , 46 - 60, 01.12.2008
https://doi.org/10.1501/Dilder_0000000102

Öz

Yabancı dil öğretiminde, dört temel dil becerisinin en sonuncusunu yazma becerisioluşturmaktadır. Dil öğretiminde sözlü iletişim kadar yazılı iletişim de önemlidir vebu becerinin geliştirilmesine en az konuşma öğretimi kadar önem verilmesi gerekmektedir. Biz bu nedenle yazma öğretiminin önemini vurgulayarak yazma öncesi,esnası ve sonrasındaki etkinliklerin neler olduğunu anlatmaya çalıştık. Kontrollü,güdümlü ve serbest yazma türlerine değindik. Taxi 1 Fransızca yöntem kitabındakiyazma alıştırmalarından örnekler vererek yazma becerisini geliştirmeye yönelikalıştırma türlerini açıkladık

Kaynakça

  • Aksan, D. 1995, Her Yönüyle Dil, TKD, Ankara.
  • Capelle, G.- Menand,R. 2003, Taxi - Methode de Français, Hachette, Paris.
  • Cornaire,C.-Raymond, P.M.1999, La Production Écrite, Clé International, Paris.
  • Cornaire, C. 1998, La Compréhension Orale, Clé International, Paris.
  • Demirel, Ö. 1999, Yabancı Dil Öğretimi, Milli Eğitim Bakanlığı Yay., İstanbul.
  • Deschênes, A.-J. 1988, La Compréhension et La Production de Textes, Presses de l’Université de Quebec, Sillery- Quebec.
  • Günay,D. 2007, Metin Bilgisi, Multilingual, İstanbul.
  • Martinez, P. 1998, La Didactique des Langues Étrangères, Puf., Paris.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Dil Çalışmaları
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Gülhanım Ünsal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2008
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008

Kaynak Göster

APA Ünsal, G. (2008). YAZMA ÖĞRETİMİ. Dil Dergisi(142), 46-60. https://doi.org/10.1501/Dilder_0000000102