This paper, focusing on the foreign language teacher education system, explores ways to prepare teachers for new standards and policies which could be set between foreign language teaching professionals and education policy makers. It is argued that the new standards and policies, presented as challenges, assistance, and guidelines, should occur in response to skills and competencies indirectly shaped by the information technology and global conditions and which are needed for the present market
Yabancı dil öğretmeni eğitimi üzerine odaklanan bu makale, yabancı dil öğretimi profesyonelleri ve politika oluşturanları tarafından gerçekleştirilebilecek yeni standartlar ve uygulamalar için öğretmen yetiştirme yollarını incelemektedir. Bu makalede, ulaşılması gereken hedefler, yardımlar ve ana hatlar şeklinde sunulan yeni standartların ve politikaların, bilgi teknolojisi ve küresel şartlar tarafından dolaylı olarak şekillenen ve mevcut piyasa şartlarında gereksinim duyulan beceri ve yeterliklere cevap verecek şekilde oluşturulması tartışılmaktadır
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Dil Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2006 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 |