This study mainly concentrates on four important points. The first point is the purpose of using authentic material in foreign language classrooms. The secondone is the role of authentic material use in the second language classroom.Advantages and disadvantages of using authentic material also have been discussed in this paper. Another point of this study will help us to analyse why andhow authentic materials could be more effective to develop the language skills ofsecond language learners. Previous experience and thoughts of some authors andacademics will support our research. Differences between published and authenticmaterials will also be the points of our discussion in this study
Bu çalışmada dört önemli noktaya değinilmektedir. Öncelikle, yabancı dilsınıflarında otantik material kullanımının maksadı, ikinci önemli noktada yabancıdil sınıflarında otantik materiallerin rolü tartışılmaktadır. Otantik material kullanımının avantaj ve dezavantajlarıda bu çalışmada yer almaktadır. Yapılan buaraştırmanın diğer bir önemli tarafı yabancı dil sınıflarında otantik material kullanımının neden ve nasıl öğrenciler üzerinde daha etkili olabileceğini anlamamızayardımcı olmasıdır. Uzman ve akademisyenlerin geçmişte edindikleri tecrübe vedüşüncelerde yapılan bu çalışmayı desteklemektedir. Otantik materyaller ile yayınlanmış materyaller arasındaki farklarda yapılan bu çalışma çerçevesinde incelenmektedir
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Dilbilim |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2011 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Sayı: 154 |