İşletmelerin üretmiş olduğu mamullerinin satışlarına bağlı olarak bir hayal eğrisi vardır. Bu hayat eğrisinin analizi, gelecekteki stratejik seçenekleri için önemli bilgiler sağlamaktadır. Mamul hayat eğrisi analizi etkili bir şekilde uygulandığında stratejik kararların alınmasında büyük önem taşıyacaktır
' Philip KOTLER, “Phasing Out Weak Products”, Stratcgic Management, Ed. R ichaıd G. HAM ERM ESH, Harvaıd Business Revievv Exeeutive B ook Series, John Wiley and Sons, Inc., U.S.A., s. 375. T
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1999 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Sayı: 1 |
Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.