BibTex RIS Kaynak Göster

KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI

Yıl 1999, Sayı: 3, - , 20.06.2015

Öz

Kaynakça

  • BİLGİNER Nejat, “Modern Pazarlama Faaliyetlerinin Yürütülmesinde Stratejik Pazarlama Planlamasının Rolü ve Önemi”, Dokuzeylül Ün. İİBF.Dergisi, Cilt:3 Yıl: 1988.
  • ÇABUK Serap, “Geleceğe Yönelik Pazarlama Stratejilerinin Önem i”, Pazarlama Dünyası Dergisi, Eylül-Ekim 1998.
  • DÜĞER İ.Hakkı-AKDEMİR Ali, Stratejik Planlama, İsparta, 1994.
  • EREN Erol, İşletmelerde Stratejik Yönetim, Der Yayınları, İstanbul, 1997.
  • Kütahya İş ve İşçi Bulma Kurumu, 1997.
  • Kütahya Ticaret Odası Raporu, 1998.
  • Kütahya Ticaret Odası Raporu, 1997.
  • Kütahya Valiliği, “ Kütahya İlinin Kalkınmada Öncelikli Yöreler Kapsamına Alınmasına Yönelik Amprik Bir Çalışma”, Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya, 1998.
  • LİNTON Ropl, ‘T h e Consept o f Culture”, Perspectives in Consumer Behavior, Scott,Foresman Company, Three-Edition,1998.
  • ODABAŞI Yavuz, Tüketici Davranışı, Anadolu Ün. Yayım, 1998.
  • TEK B. Ömer, Pazarlama İlkeleri ve Global Yaklaşımlar, Son Ajans, İzmir, 1999.
  • TEK B. Ömer, Pazarlama İyi İnsan Olma Bilimidir.”, Pazarlama Dünyası Dergisi, Ocak-Şubat, 1998.

KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI

Yıl 1999, Sayı: 3, - , 20.06.2015

Öz

İnsan davranışının karmaşıklığı ve tüketici olarak insan davra­nışını daha da karmaşık hale getiren sosyo-psikolojik, sosyo-ekonomik ve sosyo-kültürel faktörler, pazarlam a yönetim i tekniklerinin gelişm e­sine ve genişlemesine sebep olmuş ve olmaktadır. Bu gelişmede şüp­hesiz, haberleşme teknolojisindeki hızlı ilerlemenin payı da göz ardı edilemez. İşletmeler, tüm bu faktörler ve bir takım etkiler nedeniyle, li­retime dönük anlayıştan sıyrılıp, daha çok pazarlam aya yönelik anla­yışı benimsemeye başlamışlardır. Yöneticiler, ancak bu şekilde işlet­melerin başarılı olabileceği ve uzun dönemde amaç ve hedeflerine ulaşabileceklerini kavramaktadırlar

Kaynakça

  • BİLGİNER Nejat, “Modern Pazarlama Faaliyetlerinin Yürütülmesinde Stratejik Pazarlama Planlamasının Rolü ve Önemi”, Dokuzeylül Ün. İİBF.Dergisi, Cilt:3 Yıl: 1988.
  • ÇABUK Serap, “Geleceğe Yönelik Pazarlama Stratejilerinin Önem i”, Pazarlama Dünyası Dergisi, Eylül-Ekim 1998.
  • DÜĞER İ.Hakkı-AKDEMİR Ali, Stratejik Planlama, İsparta, 1994.
  • EREN Erol, İşletmelerde Stratejik Yönetim, Der Yayınları, İstanbul, 1997.
  • Kütahya İş ve İşçi Bulma Kurumu, 1997.
  • Kütahya Ticaret Odası Raporu, 1998.
  • Kütahya Ticaret Odası Raporu, 1997.
  • Kütahya Valiliği, “ Kütahya İlinin Kalkınmada Öncelikli Yöreler Kapsamına Alınmasına Yönelik Amprik Bir Çalışma”, Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya, 1998.
  • LİNTON Ropl, ‘T h e Consept o f Culture”, Perspectives in Consumer Behavior, Scott,Foresman Company, Three-Edition,1998.
  • ODABAŞI Yavuz, Tüketici Davranışı, Anadolu Ün. Yayım, 1998.
  • TEK B. Ömer, Pazarlama İlkeleri ve Global Yaklaşımlar, Son Ajans, İzmir, 1999.
  • TEK B. Ömer, Pazarlama İyi İnsan Olma Bilimidir.”, Pazarlama Dünyası Dergisi, Ocak-Şubat, 1998.
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ercan Taşkın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Haziran 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Taşkın, E. (2015). KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(3).
AMA Taşkın E. KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Haziran 2015;(3).
Chicago Taşkın, Ercan. “KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 3 (Haziran 2015).
EndNote Taşkın E (01 Haziran 2015) KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3
IEEE E. Taşkın, “KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 3, Haziran 2015.
ISNAD Taşkın, Ercan. “KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (Haziran 2015).
JAMA Taşkın E. KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015.
MLA Taşkın, Ercan. “KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 3, 2015.
Vancouver Taşkın E. KÜTAHYA ŞEHİR MERKEZİ HALKININ SOSYOKÜLTÜREL YAPISINA YÖNELİK STATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015(3).

Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.