BibTex RIS Kaynak Göster

ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ

Yıl 2001, Sayı: 5, - , 20.06.2015

Öz

ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ

Yıl 2001, Sayı: 5, - , 20.06.2015

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zafer Erdoğan Bu kişi benim

Hakan Çelik Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Haziran 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Erdoğan, Z., & Çelik, H. (2015). ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(5).
AMA Erdoğan Z, Çelik H. ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Haziran 2015;(5).
Chicago Erdoğan, Zafer, ve Hakan Çelik. “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 5 (Haziran 2015).
EndNote Erdoğan Z, Çelik H (01 Haziran 2015) ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5
IEEE Z. Erdoğan ve H. Çelik, “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 5, Haziran 2015.
ISNAD Erdoğan, Zafer - Çelik, Hakan. “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (Haziran 2015).
JAMA Erdoğan Z, Çelik H. ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015.
MLA Erdoğan, Zafer ve Hakan Çelik. “ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 5, 2015.
Vancouver Erdoğan Z, Çelik H. ETKİN MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİMİNDE ÖRGÜTLENME ALTERNATİFLERİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015(5).

Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.