BibTex RIS Kaynak Göster

VIRTUAL AWARENESS IN COMPETITION FOR COMPANIES: SEARCH ENGINE MARKETING

Yıl 2011, Cilt: 1 Sayı: 1, 0 - , 01.06.2011

Öz

Günümüzde pazarlamada yaşanan rekabetin anahtar kelimeleri gelişim, değişim ve dönüşümdür. Bu anahtar kelimeleri temelinden etkileyen kavram ise yeni iletişim teknolojileri aracılığıyla sanal ortam çalışmalarıdır. Yaratıcı stratejilerin rol aldığı sanal ortam rekabetinde başarılı olmak için öncelikle müşteriyle buluşabilme, bunun için de müşterinin karşısına ilk sıralarda çıkabilme ihtiyacı dolayısıyla, arama motorlarına yönelik çalışmalar zorunlu bir hal almaktadır. Sonraki adımda ise arama motorları üzerinden pazarlamanın stratejik uygulamalarını bilerek bu uygulamalar doğrultusunda sürdürülebilir çalışmalar gerçekleştirmek gerekmektedir. Bu durum arama motorlarında ilk sırada çıkmanın yanında ancak bütünleşik ve yaratıcı çalışmalarla ve iletişim teknolojilerindeki yeni pazarlama trendlerini bilmekle mümkün olabilmektedir.
Bu çalışmada arama motoru pazarlaması, yeni iletişim teknolojileri boyutuyla teorik olarak ele alınmakta ve bir pazarlama yöntemi olarak tanıtılmaya çalışılmaktadır.
The key words in the management competition that takes place today are progress, change and conversion. The concept behind the basis of these key words is the virtual medium activities through new communication technologies. In the virtual medium competition that plays a role in creative strategies, being successful firstly involves meeting the customer and due to the fact that this requires the need to be among the top, activities involving search engines have become compulsory. In the next step, knowing the strategic application of marketing through search engines and in line with this, realizing sustainable activities are required. This situation, in addition to being near the top of search engines, can only take place with integrated and creative work and in knowing the new marketing trends in communication technologies.
In this study, we examined the search engine marketing, as a theoretical dimension of the new communication technologies and we have tried to introduce it as a marketing method.

ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI

Yıl 2011, Cilt: 1 Sayı: 1, 0 - , 01.06.2011

Öz

-

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Doç.dr. Nilay Başok Yurdakul Arş.gör. Mi Bat Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Gönderilme Tarihi 24 Şubat 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bat, D. N. B. Y. A. M. (2011). ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 1(1).
AMA Bat DNBYAM. ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI. e-gifder. Haziran 2011;1(1).
Chicago Bat, Doç.dr. Nilay Başok Yurdakul Arş.gör. Mi. “ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 1, sy. 1 (Haziran 2011).
EndNote Bat DNBYAM (01 Haziran 2011) ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 1 1
IEEE D. N. B. Y. A. M. Bat, “ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI”, e-gifder, c. 1, sy. 1, 2011.
ISNAD Bat, Doç.dr. Nilay Başok Yurdakul Arş.gör. Mi. “ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 1/1 (Haziran 2011).
JAMA Bat DNBYAM. ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI. e-gifder. 2011;1.
MLA Bat, Doç.dr. Nilay Başok Yurdakul Arş.gör. Mi. “ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, c. 1, sy. 1, 2011.
Vancouver Bat DNBYAM. ŞİRKETLER İÇİN REKABETTE SANAL FARKINDALIK: ARAMA MOTORU PAZARLAMASI. e-gifder. 2011;1(1).