BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2016, Cilt: 8 Sayı: 2, 58 - 81, 01.12.2016

Öz

Neurocystis; Emotions in Decision Making Process; Roles and Prejudice: When a
decision is made more than a decision maker, individual Anglo / Saxon BritishAmerican
capitalism basically forms a consumption economy in the above
thematic contexts, in sciences, in military technology, in commercial talents;
German-Japanese capitalism is the first step in the development of GermanJapanese
capitalism, where the priority of production is to develop its resources
with the most productive use possible, that high-value economies, not high-volume
economies, will be at the forefront of the economy and have a strong connection
and connection between company, company employees, suppliers and customer
stakeholders, To focus on diversity and flexibility, to have a sustainable
competitive advantage, to focus on the spirit of entrepreneurship, to build
strategic advantages, to focus on architects, rapid change, and diversity and
flexibility. In addition, in the decision-making process, psychological texts and
emotions involved in the process play a very important and impressive role. In
order to better understand the decision making process, it is necessary to observe
and study these emotional influences in the connections of cognitive and
emotional decision making

NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ

Yıl 2016, Cilt: 8 Sayı: 2, 58 - 81, 01.12.2016

Öz

Nöroiktisat Işığında; Karar Alma Sürecinde Duygular; Rolleri ve Önemi: Bir
karar alıcıdan daha fazlası konusunda karar alırken yukarıdaki tematik öğeler
çerçevesinde, bilimlerde, askeri teknolojide, ticarette yeteneklerde,bireyci
Anglo/Sakson İngiliz-Amerikan kapitalizmi temelde bir tüketim ekonomisi
oluşturduğunu; cemaatci Alman-Japon kapitalizmi ise üretim iktisadını
öncelikli,kaynaklarını mümkün olan en üretken kullanımlarda geliştirmesi
gerektiğini,yüksek hacim ekonomilerinin değil yüksek değer ekonomilerinin ön
plana çıkacağını,şirket, şirket çalışanları, tedarikçi ve müşteri paydaşları
arasındaki sağlıklı bağ ve bağlantıları,yenilik yapmayı, şöhretli markalar
geliştirmeyi, stratejik imtiyazlar elde etmeyi, mimariyi, hızlı değişim üzerine kafa
yormayı, çeşitlilik ve esnekliliğe ağırlık vermeleri gerektiğini, sürdürülebilir bir
rekabet avantajının olması, girişimcilik ruhu üzerinde öneme durulmuştur. Ayrıca
karar alma sürecinde, psikolojik ögeler ve süreç içerisinde yer alan duygular, çok
önemli ve etkileyici bir rol oynar. Karar alma sürecini daha iyi bir şekilde
anlamak için, bilişsel ve duygusal karar almanın bağlantıları içinde gözlem
yapmak ve bu duygusal etkileri çalışmak gerekmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA99BD58BP
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Hakkı Çiftçi Bu kişi benim

Hamdi Ayyıldız Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 8 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çiftçi, H., & Ayyıldız, H. (2016). NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ. Ekonomi Bilimleri Dergisi, 8(2), 58-81.
AMA Çiftçi H, Ayyıldız H. NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ. Ekonomi Bilimleri Dergisi. Aralık 2016;8(2):58-81.
Chicago Çiftçi, Hakkı, ve Hamdi Ayyıldız. “NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ”. Ekonomi Bilimleri Dergisi 8, sy. 2 (Aralık 2016): 58-81.
EndNote Çiftçi H, Ayyıldız H (01 Aralık 2016) NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ. Ekonomi Bilimleri Dergisi 8 2 58–81.
IEEE H. Çiftçi ve H. Ayyıldız, “NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ”, Ekonomi Bilimleri Dergisi, c. 8, sy. 2, ss. 58–81, 2016.
ISNAD Çiftçi, Hakkı - Ayyıldız, Hamdi. “NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ”. Ekonomi Bilimleri Dergisi 8/2 (Aralık 2016), 58-81.
JAMA Çiftçi H, Ayyıldız H. NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ. Ekonomi Bilimleri Dergisi. 2016;8:58–81.
MLA Çiftçi, Hakkı ve Hamdi Ayyıldız. “NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ”. Ekonomi Bilimleri Dergisi, c. 8, sy. 2, 2016, ss. 58-81.
Vancouver Çiftçi H, Ayyıldız H. NÖROİKTİSAT IŞIĞINDA REKABETÇİ KARAR ALMA SÜRECİNDE DUYGULAR, ROLLERİ VE ÖNEMİ. Ekonomi Bilimleri Dergisi. 2016;8(2):58-81.